Black

Hej:) No i w końcu wakacje,skończyłam I klasę LO.Jak to szybko zleciało;)Pasek na świadectwie jest,także jestem bardzo zadowolona.Ten dzień był bardzo fajny,ale teraz padam z nóg.Po zakończeniu zrobiliśmy kilka zdjęć dzisiejszego stroju,a potem pojechaliśmy do kolegi.Tam spędziłam cały dzień i przed chwilą wróciłam do domu.Rozpoczęcie wakacji uważam za bardzo udane:)













sukienka-H&M
buty-Deichmann

Udanych wakacji!:)

Categories:

46 Responses so far.

  1. to chyba najlepszy outfit jaki kiedykolwiek miałaś! Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience i w obcasach :)

  2. Kinga says:

    Bardzo ładnie wyglądałaś.
    Gratuluje świadectwa z paskiem.:)

  3. Bryzejda says:

    Ale laska z Ciebie, choć myślałam, że jesteś starsza:)

  4. gufy J. says:

    Świetna ta sukienka!

  5. curse says:

    masz piękne, długie nogi <3
    śliczna sukienka ;)

  6. jakie ty masz cudne nogi *______*

  7. Mar tysia says:

    piękne zdjęcia :)
    śliczna sukieneczka ;*
    mar-tysia.blogspot.com

  8. wow, jak ty jesteś wysoka i chuda, pozazdrościć można :P
    super wyglądasz - śliczna sukienka ! i jak zawsze super zdjęcia ^^
    Udanych wakacji!

  9. Co za nogi, wyglądasz przepięknie

  10. ślicznie wyglądałaś ;)
    gratuluje paska na świadectwie ;)
    u mnie w szkole to mało kto miał pasek także GRATULACJE ♥
    obserwuję! ;)

  11. AgaandAga says:

    ja również dzisiaj skończyłam pierwszą klasę :3
    ślicznie wyglądasz ! :) ^^

  12. Karolina says:

    Jaka ty jesteś ładna *,*
    http://staybloog.blogspot.com/

  13. świetna sukienka ;D

  14. Śliczna ta sukienka *-*

  15. WikaQus says:

    Piękna sukienka :)

  16. Gratuluję paska na świadectwie, ja dopiero zacznę naukę w LO, ciekawe jak mi pójdzie nauka :)
    cudowna sukienka :D

    http://venuuska.blogspot.com/

  17. zazdroszcze figury :D
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovinie ? :)

  18. Śliczna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz <3
    http://wekablogpf.blogspot.com/

  19. exality says:

    podoba mi sie sukienka, a ostatnie zdjecie mega :)

  20. JAKIE NOGI *_______*
    Świetna sukienka :)

  21. enya says:

    bardzo ładnie wyglądałaś. ;) gratuluję paska.

  22. Marta says:

    ślicznie wyglądałaś :)
    Gratuluję paska :)

  23. A ja rozumiem, że Ty idziesz na casting do Top Model, bo jak nie pójdziesz, to nie będę Ciebie odwiedzała. Masz super warunki, na pewno jury będzie pod wrażeniem. A ja będę wysylać smsy, abyś doszła jak najdalej ;)

  24. Do twarzy ci w czerni.Rewelacyjna sukienka :)

  25. Rose♥ says:

    Bardzo ładnie ;]

  26. Aga says:

    urocza sukienka, niby prosta ale fajna :) pasuje Ci ;)

  27. pierwsza klasa również za mną, gratuluję paska :)
    śliczna sukienka *.*

  28. Kama says:

    Piękna sukienka :)

  29. Kinga says:

    Śliczna sukienka. :)
    Tobie również udanych wakacji. :*

  30. przyjemna sukieneczka;)

  31. diarieees says:

    pięknie wyglądasz i jesteś taka chudziuuutka:D!

  32. Przesliczna sukienka :)

  33. Świetnie wyglądasz ! Jakie nogi <3

  34. CAROLA says:

    Ładnie wyglądasz :) Prosto , ale wyglądasz świetnie :)

  35. hej.;) nominowalam Cie do Liebster Blog Award.;)

  36. Neelisaa says:

    śliczna sukienka ;) uroczo w niej wyglądasz ;)

  37. Zgrabna z Ciebie dziewczyna.

  38. sue says:

    figura modelki!

  39. Ania W says:

    Ślicznie wyglądasz w tej sukieneczce :-)

  40. Sukienka jest piękna, ale brakuje mi tu strasznie makijażu, bo bladziutka jesteś :(

    Zapraszam na nowy post ;*
    call-me-susan-elizabeth.blogspot.com (oraz follow na bloglovin)

  41. Jaka chudzinka z Ciebie :)
    Ślicznie wyglądasz ;]

  42. idalnie wygladasz w tej sukience ,taka prostota ślicznieee !:)


    Dodaje do g+
    http://rainbowbirdy.blogspot.com/

  43. gratuluję dobrych wyników:).. śliczna sukienka chudzinko :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)