Ciekawa niedziela/outfit

Cześć:) Myślałam że dzisiejsza niedziela będzie tak nudna jak większość(głównie nauka).Jednak po południu  zadzwonili do mnie znajomi że są w Miliczu(przeszli 10 km na pieszo) i mam do nich przyjechać.Szybko się ogarnęłam i pojechałam.Zabrałam ich w bardzo fajne miejsce,ja sama dawno tam nie byłam,ale jest tam świetnie.Można posiedzieć,jest cisza,spokój(no może poza tym że od czasu do czasu przejeżdża pociąg;)Jest to nad rzeką i na pewno jeszcze nie raz tam wrócimy ;)

Przy okazji zrobiliśmy kilka zdjęć mojej stylizacji,głównie chciałam pokazać nowe spodnie,które kupiłam ostatnio a o nich zapomniałam.







Jedno zdjęcie z mistrzem drugiego planu<3









koszulka i okulary-New Yorker
ramoneska-Zara
spodnie-Pieces
buty-Nike Air Max

Teraz trzeba się coś pouczyć;< Miłego tygodnia;)

Categories: , ,

35 Responses so far.

  1. Kay. says:

    Swietne są te spodnie i air maxy<3

  2. enya says:

    ciekawie wyglądają te spodnie. ;)

  3. EAtB says:

    Świetnie wygladasz!

  4. Ragione says:

    świetne zdjęcia ! ale jesteś chudzinka :)

  5. Pociągi da się przeżyć mam torowisko zaraz przed domem.
    Super wyglądasz! Spodnie są rewelacyjne ! :D

  6. Mirabelka says:

    Fajna codzienna stylizacja.naprawdę super wyglądasz.:)

  7. ależ pięknie wyglądasz! super :)

  8. Kamila Z says:

    ale masz fajne spodnie :) super całość się prezentuje :)

  9. An na says:

    Spodnie są fantastyczne, bardzo ładnie wyglądasz :D

  10. Kinga says:

    Super, że niedziela minęła Ci inaczej niż większość przy książkach :)
    Rozerwać też się trzeba !:)

  11. Natka♥ says:

    Mi się koszulka i spodnie bardzo podobają ;3

  12. świetne spodnie i buty.

    P.S. Niestety nie widzę Cię na liście obserwujących :<

  13. genialne te spodnie :)

  14. genialne spodnie !!

  15. spodnie naprawdę super;)

  16. Spodnie są genialne ;D

  17. Prześliczne buty :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

  18. fleurr says:

    Spodnie świetne :) Nie widziałam jeszcze takich. Bardzo oryginalne.

  19. Świetne spodnie! ;)

  20. Świetna recenzja, Obserwuję i zapraszam do mnie :)

  21. jakie słodkie zdjęcia,świetne spodnie!

  22. Paulina says:

    swietny sportowy look ;) idealnie podkresla Twoja zjebista figure

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

  23. Dominika says:

    Świetna sesja ! Wyglądasz super :)

  24. Isztar says:

    Masz świetną figurę - zazdroszczę!

  25. exality says:

    bardzo ciekawe spodnie!

  26. So sexy in leather!!!!!

  27. So sexy in leather!!!!!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)