Flowers

Cześć:) Dzisiaj pojechałam na zajęcia fotograficzne do Krotoszyna.Początkowo miałam wrócić po 15,jednak stwierdziliśmy ze znajomymi,że zostajemy do wieczora i dopiero niedawno dotarłam do domu.Na zajęciach było tak świetnie,że już żałuję,że to jedne z ostatnich ;< Nie wierzę,że to już jutro koniec szkoły!Po zakończeniu jedziemy do kolegi,także zrobię zdjęcia stylizacji,którą jutro ubiorę(pokażę sukienkę i buty,które kupiłam w środę;).

Dzisiaj na zajęciach przypomniałam sobie o zdjęciach,które zrobiłam już dawno u babci w ogródku.Kilka z nich pokazuję;










Co o nich sądzicie?;)

PS.Przypominam o moim bloglovin'ie;)Zapraszam!

Follow on Bloglovin

Categories: ,

19 Responses so far.

  1. Neelisaa says:

    Piekne zdjęcia ;)

  2. Mar tysia says:

    piękne zdjecia *-*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  3. Śliczne.Kocham kwiaty a tulipany szczególnie :)

  4. gufy J. says:

    świetne te zdjęcia:D ja rónież zapraszam do siebie:)

  5. uwielbiam kwiaty <3

    http://venuuska.blogspot.com/

  6. Bardzo ładne zdjęcia :)

  7. Bardzo ładne zdjecia ;) 3 pierwsze wedlug mnie najlepsze ;)

  8. WikaQus says:

    Super zdjęcia :)

  9. Śliczne te zdjęcia ^^

  10. Kinga says:

    Piękne zdjęcia, masz talent.
    Nie zmarnuj go kochana.

  11. Świetne zdjęcia :)
    ________________
    Zapraszam♥
    islenna.blogspot.com

  12. Malwina says:

    Śliczne zdjęcia, uwielbiam takie posty, makrofotografia <3 !
    POZDRAWIAM M.

  13. fleurr says:

    Piękne kwiaty :)

  14. S. says:

    Wow ślicznie wyglądasz! Piękne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja?

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)