Friday/outfit

Hej:) W końcu mam piękną pogodę!Dzisiaj po szkole z powrotem pojechałam do Milicza i załatwiłam kilka spraw,między innymi umówiłam się do fryzjera.Potem usiadłam na świeżym powietrzu i przesiedziałam tak kilka godzin rozmawiając.Na koniec pojechałam jeszcze na mojego ulubionego kebaba i przed chwilą wróciłam do domu.Aktualnie odpisuję na wszystkie wiadomości i ogólnie załatwiam sprawy blogowe,których się nazbierało sporo bo ostatnio nie miałam w ogóle czasu na ich załatwianie.Na szczęście już kończę,a jutro postaram przygotować się notkę na temat pewnego sklepu,chociaż nie wiem jak się wyrobię z nauką.

Dzisiaj zrobiłam kilka zdjęć,najpierw pokazuję te które ja zrobiłam a reszta to stylizacja z dzisiejszego dnia:)















koszulka,balerinki-lokalny sklep
pierścionek-Primark
torebka-Pieces via http://www.stylepit.pl/
szorty-Bershka

Miłego weekendu!:)

29 Responses so far.

  1. enya says:

    ładna bluzka. ;)

  2. Eliza De. says:

    Widzę, że pogoda dopisuje! :) Stylizacja podoba mi się, idealna na gorące dni:)

  3. Super wyglądasz!! I super zdjęcia kwiatów :))
    Bluzeczka jest śliczna:)

  4. okulary świetne ;)

    zapraszam http://makuch-claudia.blogspot.com/

  5. Bryzejda says:

    Prześwietne spodenki!:)

  6. werii says:

    piękne zdjęcia. :)

  7. fleurr says:

    Pięknie wyszły Tobie te zdjęcia! Jestem pod wrażeniem ;)

  8. Cudny pierścionek :)

  9. Bardzo mi sie podoba ten pierścionek ♥ Śliczne zdjecia
    Styl Bycia

  10. piękne zdjęcia! cudnie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja :D

  11. EAtB says:

    Piękne zdjęcia, zarówno strój jak i kwiatki :) Super.

  12. świetne zdjęcia. :)
    bosko wyglądasz. śliczna bluzka. :)

  13. Świetne zdjęcia ;D Jaka chudzinka z Ciebie *o*

  14. Kinga says:

    U mnie niestety jeszcze pogoda w kratkę;)
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.;)

  15. ale śliczna chudzinka :)

  16. Ślicznie wyglądasz! :)
    Bluzeczka cudna ♥

  17. HAPPYD0LL says:

    ale ty jesteś chudziutka :DD
    zapraszam na rozdanie :))

  18. Super zdjęcia ;)
    Fajnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

  19. Śliczny pierścionek :*.

    ollaaleksandra.blogspot.com

  20. robisz piękne zdjęcia, cały czas będę się nimi zachwycać ;)

  21. 21th says:

    PRIMARK - Piękne wspomnienia <3

  22. Natalia says:

    Beautiful photos and cool outfit :) x

  23. Natka♥ says:

    Cudownie wyglądasz! ;3

  24. exality says:

    bluzka jest bardzo fajna!

  25. Pauluska says:

    Piękne zdjęcia :o !! Zapraszam do siebie http://in-spite.blogspot.com/

  26. Piękne zdjęcia :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)