Nails

Hej;) Dzisiaj był najgorszy dzień w tym tygodniu pod względem nauki,na szczęście to już za mną i prawie wakacje.Nauki większej już w ogóle nie mam,jedynie coś się pouczę do odpowiedzi.W sobotę zrobiłam sobie paznokcie z użyciem przyrządu,który ostatnio zamówiłam w Avon'ie.





Kilka moich wczorajszych:




Jutro wybieram się do fryzjera,jak wrócę postaram się zrobić jakieś zdjęcia i tu je wrzucić;) Pa!:)

Categories: ,

23 Responses so far.

  1. Kamila Z says:

    piękny kolor, piękne zdjęcia :)

  2. Lena says:

    śliczne pazurki!
    obserwuję :)

    pozdrawiam x
    www.magdalenacibis.blogspot.com

  3. Ina says:

    Jakie długie i ładne paznokcie! :) nie łamią Ci się?

  4. enya says:

    śliczne paznokcie. ;)

  5. Świetne pazurki,sliczna *o*

  6. Eliza De. says:

    Świetne, magiczne zdjęcia! :))
    A co to za urządzenie z Avonu?
    Pozdrawiam ;)

  7. exality says:

    swietne pazurki, tez czasami robie takie kropki :)

  8. Kinga says:

    Śliczne zdjęcia i super paznokcie :3

    http://kinia-my-life.blogspot.com/

  9. podobają mi się Twoje włosy, szczególnie ich kolor :)
    obserwuję i zapraszam do mnie http://makuch-claudia.blogspot.com/

  10. Ilona. says:

    Ładne pazurki ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  11. Świetne zdjęcia i boskie pazurki :)

  12. Chciałabym takie mieć :) .
    Śliczna jak zawsze :) .

  13. Gab Gie says:

    świetne pazurki ;-) czekam na zdjęcia nowej fryzurki ;D

  14. Avis says:

    Cudne paznokcie ♥
    Az djęcia świetne takieee magiczne :D :)

  15. Dorothy says:

    A ja właśnie dzisiaj zmieniłam ich kolor,bo mi się nie podobał:D

  16. Dorothy says:

    Kiedyś łamały,ale od czasu używania odżywki są bardzo silne;)

  17. Natka♥ says:

    Bardzo ładny wzorek. Prosty i ma w sobie to coś ;)

  18. andziksen says:

    Piękny wzorek na paznokciach :) a co do zdjęć,świetny efekt :)

    Zapraszam na nowy post! :)

  19. Kinga says:

    Śliczne pazurki. ^^ + jeju, jakaś Ty ładna. *.*

  20. Świetne paznokcie, zachwyciły mnie Twoje stylizacje, więc rozpoczynam regularne obserwowanie Twojego bloga! :) http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)