Nowości od ringsandtings.com

Cześć;) Pomyśleć,że jeszcze tylko 5 dni i wakacje!Niesamowicie to szybko zleciało.Dzisiaj nie byłam w szkole,po południu tylko wyskoczyłam do kawiarni na shake'a,bo znajomi zadzwonili,że tam na mnie będą czekać.

Teraz chciałam Wam pokazać zawartość drugiej już paczki od www.ringsandtings.com/.Naszyjniki bardzo mi się podobają,szczególnie ten z "ząbkami".Zresztą już go wykorzystałam w stylizacji z poprzedniej notki.Poza tym pokazuję moje nowe pomadki,kiedyś nie lubiłam w ogóle malować ust,dopiero niedawno się przekonałam;) Na końcu dodaję zdjęcia z Figusią<3









Życzę wszystkim miłego weekendu!:)

29 Responses so far.

  1. Jaki zestaw pomadek.Same cuda.Naszyjniki śliczne.:)

  2. Naszyjniki są ekstra, a kolory pomadek super - ja za to uwielbiam malować usta ;)
    Słodka psinka *.*
    O matko, jak ten czas szybko leci - 4 dni i zakończenie roku szkolnego!
    Miłego weekendu :D

  3. cudenka :) słodki piesek! :)
    http://venuuska.blogspot.com/

  4. Lena says:

    tak jak napisałam obserwuję, musiałaś przeoczyć :) śliczne naszyjniki!

    pozdrawiam :)
    www.magdalenacibis.blogspot.com

  5. Kassa says:

    O świetne dostałaś naszyjniki też czekam na paczkę od nich ;)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

  6. och, kochana co za cudeńka! maluj piękna ! ;*

  7. bardzo fajne nowości ;D

  8. och,kochana co za cudeńka ! maluj pięknaa ;*

  9. Kama says:

    Również życzę miłego weekendu :)
    Słodki piesek! ^^

  10. Cudeńka *.*
    Jaki słodki psiak i ślicznie wyszłaś :*
    http://wekablogpf.blogspot.com/

  11. Anita says:

    Szminki <33
    Wzajemnie :)

  12. Również otrzymałam biżuterię od tej firmy. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  13. Mar tysia says:

    świetne rzeczy :)
    słodki psiak <3
    zapraszam do mnie

  14. Marta says:

    fajna biżu :)

  15. Ale świetne :D Ale najlepsze szminki *_*

    Obserwuję (jako 372). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

  16. VIOLET says:

    świetne rzeczy!

  17. Kinga says:

    Bardzo ładne naszyjniki;)
    Och pamiętam jak sama z utęsknieniem czekałam na wakacje.:)
    Pozdrawiam!

  18. Jaki słodki psiak <3

  19. Ten z ząbkami rzeczywiście fajny.:D
    I piesek..suodki.
    Pozdrawiam.

  20. Mixe says:

    Figusia jest śliczna. Mój piesek ma na imię Figo ^^
    Naszyjniki śliczne :)

  21. rewelacyjne łańcuszki:)

  22. Lena says:

    świetne pomadki.

  23. Ania Ann says:

    Ten 1 naszyjnik *o*

  24. fleurr says:

    Świetne te pomadki :) Chciałabym chociaż jedną :D

  25. jaka słodka Figusia ile ma ? ^^
    Też mam Yorka ale moja jeszcze malutka <3^^
    Ilesz szminek *.*
    strasznie podobają mi się twoje włosy ukradnę Ci je =D ^^

  26. EAtB says:

    Śliczne naszyjniki, druga pomadka od lewej śliczna :)

  27. Kristina says:

    I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other on Bloglovin and Facebook? :)
    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)