Ognisko


Hej;) Muszę się Wam pochwalić,że dzisiaj skończyłam 6-letnią szkołę muzyczną.Wczorajszy egzamin zdany na 5 także jestem zadowolona;) Jutro z samego rana jadę do Wrocławia na zakupy,mam zamiar kupić jakieś buty i sukienkę na zakończenie roku,ale jeszcze zobaczymy;)

W sobotę byłam na ognisku,swojej lustrzanki nie wzięłam,ale koleżanka wzięła swój aparat i dlatego pokaże Wam tu tylko kilka zdjęć,bo resztę wolę zachować dla siebie:d






Najlepsze zdjęcie grupowe ever<3

Categories: ,

39 Responses so far.

  1. Kinga says:

    Fajne spotkanko:)
    Można było się zrelaksować.
    Pozdrawiam!

  2. Najlepsza biba ever <3

  3. oo jak ja dawno nie byłam na ognisku :D po zdjęciach stwierdzam, że było świetnie :DS

    http://venuuska.blogspot.com/

  4. Gratuluję ukończenia szkoły szkoły muzycznej :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

  5. Mar tysia says:

    Gratuluję !
    Przedostatnie zdjęcie najlepsze xd haha
    Zapraszam do mnie <3

  6. Zazdroszczę skończonej szkoły i gratuluje ;)

  7. werii says:

    fajne zdjęcia. :D

  8. Mixe says:

    Gratulacje :D Na czym grasz?
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

  9. natala45 says:

    Gratulacje. Uwielbiam ogniska :)

  10. ha ha ha ha ha ! Na pewno fajnie było . I masz te boskie buty air max ♥ Zazdroszczę .
    Gratulacje ;)
    Zapraszam do mnie ;)

  11. gratuluję:)
    ognisko też by mi się przydało ;> ale pogoda uciekła :(

  12. Gratulacje!
    Widzę, że się świetnie bawiliście. Uwielbiam zdjęcia z takich wypadów.
    Pozdrawiam.

  13. Gratulacje! Na czym grasz ?
    Ogniska zawsze spoko, super zdjęcia :D
    Miłego popołudnia!

  14. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo!;)

  15. Dorothy says:

    Dziękuję;) Gram na pianinie:)

  16. Dorothy says:

    Dziękuję!:) Oj ja też !:D

  17. Dorothy says:

    Dzięki;) Na pianinie;)

  18. fajny blog:) gratuluje dobrze zdanego egzaminu:)
    gorąco zapraszam w wolnej chwili na mój blog myloovelyfun.blogspot.com
    Ps. dodałam Cię do obserwowanych:)

  19. EAtB says:

    Jej, gratuluję ci bardzo <3 Posłuchamy kiedyś jak grasz? Ja bym bardzo chciala!

  20. May. says:

    ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

  21. http://sweet-kiwi-life.blogspot.com/ Zaprawszam :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)