Outfit

Hej;) Od dzisiaj już mam luz odnośnie nauki,wszystkie oceny prawie takie jakie bym chciała,także jestem zadowolona,teraz pozostaje czekać do przyszłego piątku,kiedy to będą wystawione już ostateczne oceny.

Korzystając z pięknej pogody,zostałam po szkole w Miliczu i wybrałam się z kolegą nad zalew a potem do parku.Zrobiliśmy tak dużo zdjęć,że podzieliłam je na dwa posty.Dzisiaj pokazuję moje ostatnie nowości-sukienkę i kamizelkę;)






Na tym zdjęciu najlepiej widać mój nowy kolor włosów;)







sukienka-F&F
kamizelka-Marks&Spencer
biżuteria-www.bellast.com
buty-CCC

A u Was już spokój w szkole czy jeszcze męczą?;)

Categories: ,

37 Responses so far.

  1. Mirabelka says:

    Ślicznie wyglądasz.Sukienka jest rewelacyjna.;)

  2. fleurr says:

    Ja mam we wtorek ostatni egzamin, ale przede mną jeszcze obrona pracy magisterskiej, więc o luzie mogę zapomnieć :D

  3. Ina says:

    Kolor wygląda bardzo naturalnie, chyba na pierwszy rzut oka nie poznałabym, że są farbowane :D

    Bardzo pasuje Ci taki lekki, letni, dziewczęcy outfit :)

  4. malinka says:

    śliczna sukienka!!!! uwielbiam nosić do sukienek kamizelki!!!!

  5. A te buty z tego roku? Bo byłam w tym sklepie, ale nie widziałam takich,a właśnie szukam w takim stylu :)
    Styl Bycia

  6. Dorothy says:

    Niestety nie;< Kupiłam je rok temu;)

  7. Piękna sukienka! Naprawdę śliczna!

  8. Eliza De. says:

    Oooo, jakie widoki!
    Sukienka idealna na lato! :)

  9. Pięknie wyglądasz ! :)

  10. Kinga says:

    Bardzo ładnie wyglądasz.
    Super, że jesteś zadowolona z ocen!:)
    Tak trzymać!

  11. ewa phix says:

    Bardzo ładnie wyglądasz:) u mnie dziś niestety paskudna pogoda a wczoraj też tak ładnie było:) Wyniki już są, niestety komputer mi nawalił i wszystko się opóźniło:(

  12. EAtB says:

    Pięknie wyglądasz. Kiedy masz zamiar iść do Top Model? ;D;D

  13. ależ ślicznotka :))
    pięknie:)

  14. super wyglądasz ;*

    -obserwuję ;)

  15. Jula ♫ says:

    Świetny outfit :) Bransoletka jest cudna!

  16. Ja już na szczęście mam wakacje :)

  17. ślicznie wyglądasz ;) buty są świetne ;)

  18. świetnie ślicznoto !;*

  19. Kamila Z says:

    ale uroczo wyglądasz :* prześliczna sukienka :*

  20. Prześlicznie i piękne miejsce na zdjęcia, bardzo malownicze.

  21. Sukieneczka jest naprawdę piękna. :)

  22. śliczna dziewczyna :)

  23. Pięknie wyglądasz w tej sukience! ♥

  24. Ślicznie wyglądasz w tej "kwiatowej" sukieneczce ! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;*

  25. Świetna sukienka :)

  26. VIOLET says:

    piękna sukienka!

  27. ale słodko wyglądasz :)

  28. takie właśnie posty lubie najbardziej :):):)

  29. Ładnie wyglądasz ;) Świetna sukienka.

  30. Oliwka says:

    Kolor włosów super, bardzo ci pasuje :)) Buty też fajne ;d Masz ochotę na obserwację?

  31. Dorothy says:

    Ha ha:D Nie mam xd

  32. Od jutra już mamy spokój wreszcie :D. Bardzo ładnie wyglądasz no i czekam aż napiszesz o co chodzi z tą paczuszką :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)