Paczka od bellast.com

Hej hej;) Miałam pisać wczoraj,ale była jakaś awaria internetu i dopiero dzisiaj po szkole włączyli.W poniedziałek gdy wróciłam ze szkoły równo ze mną przyszedł listonosz i przyniósł paczkę od www.bellast.com/.Czekałam trochę,ale było warto bo rzeczy są naprawdę świetne.Niczym się nie różnią od tych na zdjęciach.Niedługo pojawią się stylizacje z tymi rzeczami,a teraz pokazuję tylko co sobie wybrałam;)






Na koniec znalezione zdjęcie;)


Jutro wyjątkowo nie jadę na zajęcia fotograficzne bo mam inne plany.Jednak ten weekend oprócz piątku będzie zapełniony nauką,mam jej tyle,że nie wiem czy się w ogóle ze wszystkim wyrobię;<Grrr...jeszcze tylko trochę i wakacje!<3

Categories: ,

13 Responses so far.

  1. ania says:

    bransoletka (ale to trudne i dziwne slowo haha) mi sie podoba ^^

  2. Katarzyna says:

    Piękna biżuteria, pierścionek jest taki delikatny <3

  3. ale cudowności, zazdroszczę kochana! ;*

  4. świetna biżu:)
    obserwujemy?
    http://swaggiex.blogspot.com
    buziaki ;*

  5. Bryzejda says:

    Śliczną bransoletkę wybrałaś :)

  6. EAtB says:

    Piękna biżuteria, bardzo taką lubię :)

  7. Kinga says:

    Śliczne rzeczy wybrałaś.;)
    Pozdrawiam.

  8. Eliza De. says:

    Elegancka, klasyczna biżuteria. Lubię taką ;)

  9. Piękna biżuteria! ♥

  10. Najbardziej podoba mi się bransoletka <3

    Zapraszam na nową notkę na moim blogu ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  11. uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia :)

  12. fajnie wygląsz, ładne zdjęcia!
    pozdrawiam ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)