Pink lips/ognisko

Cześć;) Dzisiaj wyjątkowo piszę wcześniej,bo wieczorem wybieram się na ognisko i wrócę dopiero jutro do domu.Teraz mam zamiar poćwiczyć na egzamin z grania(już mój ostatni),który jest w poniedziałek,a potem trzeba się zacząć powoli szykować.A Wy jakie macie plany na dzisiejszy wieczór?:)








Categories: ,

33 Responses so far.

  1. Udanej zabawy ! :)

  2. enya says:

    śliczne zdjęcia!;)

  3. Śliczne zdjęcia :D
    Nie mam planów ;c

  4. Monica says:

    wow, jaka Ty jesteś śliczna! najładniejsze ostatnie zdjęcie. ;) piękne włoski, jakie zdrowe ! ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam serdecznie. ;)

  5. Kama says:

    Ja dzisiejszy wieczór spędzam w domu ;)

  6. Ania Ann says:

    Ładne zdjęcia ;)

  7. Angela says:

    Bardzo ładnie wglądasz!

  8. Bryzejda says:

    Świetne zdjęcia:) I udanego ogniska ;)

  9. uroczo wyglądasz na załączonych zdjęciach, tak naturalnie ;)

  10. piękna, piękna, piękna ! ;*

  11. Ja siedzę i będę pewnie się uczyć :/

  12. ładne naturalne zdjęcia fajny blog zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

  13. Neelisaa says:

    Piękne masz włosy :)

  14. lu ciam says:

    masz piękną urodę :)

  15. ale masz świetne włosy :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  16. WikaQus says:

    Piękne zdjęcia :)

  17. Anita says:

    Udanej zabawy :)
    Ładne fotki ^^

  18. Ale Ty jesteś ładna! ;)

  19. ja moze obejrze jakis film.;)

  20. Kinga says:

    Udanego ogniska:)
    Masz bardzo ładną szminkę:)
    Pozdrawiam!

  21. Jagoda B. says:

    ahhh, przepiękna !!!!!!!!!!!!

  22. Mar tysia says:

    udanego ogniska ! :)
    zapraszam do mnie

  23. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

  24. życzę miłej zabawy.:D
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

  25. Maolamia says:

    Piękna jesteś i cudownie wyglądasz na tych zdjęciach! :)
    Powodzenia na jutrzejszym egzaminie ;)

  26. Oliwka says:

    Pierwsze zdjęcie bajeczne! <3 Powodzenia na egzaminie:)

  27. śliczne zdjęcia! :D

  28. Dorothy says:

    Nie dziękuję,żeby nie zapeszyć;)

  29. EAtB says:

    Śliczny kolorek na ustach ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)