Recenzje kosmetyczne/marionkosmetyki.pl/

Hej;) Notka miała pojawić się wcześniej,ale po południu przyjechał do mnie kolega.Oprowadziłam go po wszystkich "fajniejszych" miejscach w mojej miejscowości.Był to bardzo fajny dzień i w końcu zaczęliśmy powoli planować wakacje!:)

Teraz rozwiążę tajemnicę co było w paczce,którą otrzymałam w piątek.Były w niej kosmetyki!Już od dłuższego czasu myślałam o urozmaiceniu bloga w postaci recenzji kosmetyków,które używam,dlatego gdy otworzyłam paczkę bardzo się ucieszyłam z takiego prezentu od firmy Marion.Wczoraj rozpoczęłam testowanie i niedługo pojawi się recenzja tych oto produktów:





Jedno moje na koniec:




Używacie może któregoś z tych produktów?Co o nich sądzicie?;)

Categories:

19 Responses so far.

  1. Kamila Z says:

    Mam obie odżywki i jestem z nich bardzo zadowolona :)

  2. Jejku *.* Jaka ty jesteś ładna :*

  3. Mirabelka says:

    Miałam tą gorącą kurację do włosów.Niestety nie powaliła na kolana.Jestem bardzo ciekawa pozostałych kosmetyków.:)

  4. bardzo fajne kosmetyki. ;D
    śliczny kotek ^^

  5. Eliza De. says:

    Nie znam tych kosmetyków, ale życzę miłego testowania :)

  6. An na says:

    Miłego testowania :D A kociak uroczy :D

  7. Mam płyn do demakijażu, jest ok, zmywa ladnie ale nie jest delikatny dla oczu i pieką, jak tylko produkt dostanie się do oczu. O wiele bardziej wolę dwufazowy z ziaja :-)

  8. Super kosmetyki, czekam na recenzje ;)

  9. miłego testowania ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  10. Hanuśś says:

    Jaki śliczny kotek^^
    miss-hanuss.blogspot.com (odwdzięczę się tym samym za obserwowanie i komentowanie)

  11. Jakiego kiciusia masz fajnego :)

  12. EAtB says:

    Ja miałam kiedyś maseczkę z olejkiem arganowym o ile się nie mylę i była całkiem fajna ;)

  13. Ina says:

    Słodki kociak :)))

    Dokładnie, kilka lat zbierania zakładek, więc byłam naprawdę szczęśliwa :)

  14. Ostatnio dużo czytałam na temat kosmetyków Marion, ponieważ kupiłam olejek do włosów i muszę przyznać, że mają duży wybór i czasami gdy stały na półce w sklepie nawet nie widziaąłm, że to ta marka, a naprawde myślę, że są dobre.

    P.S. Przepraszam, że tak dawno nie odwiedzałam Twojego bloga :/ dzisiaj nadrabiam ;) Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

  15. Nie miałam takich ;). Czekam na recenzję no i co? Miłego testowania ;D

  16. Jeszcze nie miałam okazji przetestować :) Ale jeśli recenzja będzie pozytywna to może się skuszę :)
    Pozdrawiam x

  17. Nigdy nie stosowałam tych kosmetyków :)

  18. Ania Ann says:

    Również obserwuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)