Red lips

Hej;) Straszna jest dzisiaj pogoda-duchota i jeszcze deszcz co chwilę pada-.- Po szkole poszłam za znajomymi na lody,bo nie dało się wytrzymać z gorąca.Po powrocie do domu skoczyłam na zdjęcia,które pokazuję na dole.Długo nie mogłam się przekonać do takiego koloru na ustach,na co dzień nie odważyłabym się tak pokazać,jednak na zdjęciach według mnie to fajnie wygląda.Jutro dodam posta ze zdjęciami moich nowości kosmetycznych+ dostałam dzisiaj kolejną paczkę z biżuterią;)


















bokserka-Atmosphere
top-Top Shop
spodenki-nn
zakolanówki-Primark
trampki-allegro

Jutro nie idę do szkoły także od rana biorę się za nadrabianie spraw blogowych,załatwiam je raz w tygodniu,ale jest ich coraz więcej!Do napisania;)

Categories:

46 Responses so far.

  1. fleurr says:

    Ja również nie używam takich pomadek tak na co dzień ;) Ale wyglądasz bardzo ładnie i kobieco :)

  2. Łady strój jak każdy :D
    zapraszam do mnie ^^

  3. U nie oceny wystawione co równa się brak motywacji do chodzenia do szkoły ;P
    Super zdjęcia! Ekstra wyszłaś, jak zawsze :P A kolorek jest spoko ;)

  4. Kamila Z says:

    ale świetnie wyglądasz :) super szorty :)

  5. Ilona. says:

    Uwielbiam twoje sesje ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  6. Kinga says:

    Fajnie wyglądasz:)
    U mnie dziś też straszna duchota:)

  7. Bryzejda says:

    Podobasz mi się w takim wydaniu:)

  8. Mr K. says:

    Wyglądasz absolutnie fantastycznie! ; )

  9. rewelka:) śliczna jak zawsze:)

  10. Ale świetnie wyszłaś ! :)

  11. EAtB says:

    Świetne te zakolanówki ;D

  12. Dominika says:

    Dzięki !
    Świetny top :) ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam

  13. super wyglądasz! ekstra zakolanówki, ślicznie ci w takim wydaniu. :)

  14. Anita K says:

    świetny zestaw <3

  15. Świetnie wyglądasz :D zakolanówki są super !

  16. Avis says:

    Fajny strój ;>
    Zakolanówki boskieee ♥ ;)

  17. ile bym dała za taką figurę! *.*
    ślicznie ci z takimi ustami ;)

  18. exality says:

    koszulka mi sie podoba :)

  19. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

  20. Jesteś prześliczną kobietką! :) A ta szminka....grr ! ściskam!:)

  21. charmeuse says:

    Bardzo fajnie, podoba mi się ;)

  22. lu ciam says:

    oczywiście chętnie obserwuje :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/
    świetne zdjęcia :)

  23. O jaka chudzinka :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie częściej :)

  24. śliczna *.*<3
    pasuję Ci ten kolor szminki przekonuj się do niego częściej =p ^^

  25. WikaQus says:

    Ładna stylizacja :)
    Obserwuje ;p

  26. Kama says:

    Śliczny strój :)
    Jaka jesteś chudziutka, chciałabym tak wyglądać ;)

  27. Ja te na początku wstydziłąm się malować usta, a teraz mi juz wszystko jedno ;)

  28. świetny strój! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

  29. ja moge ci to smialo polecic.;)

    takze obserwuje^^

  30. Mar tysia says:

    ślicznie wyglądasz <3
    zapraszam do mnie
    również obserwuje

  31. iyss says:

    top jest super! :)

    +dodaję do obserwowanych,
    mebeautyandyou.blogspot.com

  32. fajnie wyglądasz, ta szminka to idealny odcień dla Ciebie :)

  33. prześlicznie Ci w tym kolorze na ustach! naprawdę ;) całość mi się podoba.
    Obserwuję!:* www.sandicious.blogspot.com

  34. Dziekuje bardzo i rowniez obserwuje ;)

  35. Marti:* says:

    Perfekcyjne zdjęcia!!! <3

  36. świetna stylizacja !!
    Obserwuję !:)
    Mam pytanie. Jaki masz szablon bloga? bardzo mi się podobaxD (odp u mnie)
    Pozdrawiam !

  37. masz nóżki jak zapałki :)

  38. Agata says:

    świetne zestawienie! uwielbiam takie klimaty<3

  39. An na says:

    Ślicznie Ci z tym czerwonym kolorem na ustach :D

  40. Super zdjęcia i pasuje ci ten czerwony ♥

  41. Jagoda B. says:

    Piękna chudzinka :*

  42. Piękna czerwień!:)

  43. świetne zdjęcia. ;)
    pozdrawiam.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)