Sobota

Hej;)Dzisiaj miałam pracowitą sobotę.Rano było otwarcie nowego placu zabaw w mojej miejscowości i Pani Sołtys poprosiła mnie żebym robiła zdjęcia podczas uroczystego otwarcia.Po powrocie do domu musiałam trochę posprzątać i się pouczyć.Przed chwilą znowu poszłam zobaczyć co się tam dzieje,bo podobno miała być jakaś gwiazda z telewizji,wchodzę i kogo spotykam?...


....Pani Andzia!:) Niestety nie wzięłam ze sobą aparatu i to zdjęcie znalazłam w necie.
Poniżej kila zdjęć robionych przeze mnie podczas tego wydarzenia:





Na koniec jedno moje:


Miłego wieczoru:)

Categories: ,

8 Responses so far.

  1. świetnie wymalowane buźki ;))

  2. HAPPYD0LL says:

    świetne zdjęcia :D

  3. Fajniutkie zdjęcia ;D

  4. Kinga says:

    O super spotkanie miałaś :)
    Fajnie spotkać kogoś znanego :D
    Pozdrawiam.

  5. EAtB says:

    Oo super, że poznałaś panią Andzie ;D

  6. Kamila Z says:

    Pani Bercikowa najlepsza :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)