Wycieczka

Hej;) Przed chwilą wróciłam do domu,a wyjechałam po 10.Byłam na wycieczce rowerowej i zrobiłam ponad 30 km!Jestem ledwo żywa. Pojechaliśmy nad staw i kilka godzin tam się opalałam i odpoczywałam po pracowitej sobocie.Pojechałam też z chłopakami do koni,bo ja bardzo dawno nie miałam  z nimi styczności,a kiedyś jeździłam często.



Śliczny piesek i do tego bardzo grzeczny!Jak będzie miała małe to jednego dostanę.Strasznie się cieszę, bo już dłuższego czasu chciałam takiego mieć.











Teraz idę coś powtórzyć na jutro do szkoły,pa;)

Categories: ,

34 Responses so far.

  1. przepiękne zdjęcia ;)

  2. O kochana no proszę ; * Prześlicznie wyglądasz ; ) Jaką ty masz boską figurę ; ) Robisz jakieś ćwiczenia? czy po prostu już taka jesteś ? ; ) Śliczny Piesek ; *

  3. odpiszesz mi na e-mail? :)

  4. Dorothy says:

    Już sprawdzam pocztę i odpisuję;)

  5. fleurr says:

    Piesek faktycznie jest świetny :) Ładną masz tę bluzeczkę! :)

  6. cudownie!
    zwierzaki i Ty boskie :))
    Prześliczną masz bluzeczkę :)

  7. Bryzejda says:

    Ale ten piesek świetnie pozuje!:)

  8. Ładne konie ;) moja mała siostra siedzi obok mnie i też jest zachwycona :) pozdrawiam i dziękuję

  9. Jak zawsze pięknie wyglądasz :)
    A piesek cudny, ma genialne oczy <3

  10. Kinga says:

    Uwielbiam zwierzęta.
    Konie są przepiękne.
    Pozdrawiam!

  11. 30 km ?O_o Nieźle
    Hasky jest pięękny <3 chciałabym takiego mieć ;D

  12. fajna wycieczka;) śliczne zdjęcia:)

  13. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

  14. niesamowity pies ; ) sam zawsze chcialem takiego mieć ; >

  15. EAtB says:

    Jeej świetny piesek!

  16. Pats says:

    jeeeej. Tak daleko rowerem. Też bym tak chciała.

    Zapraszam do siebie.;p

  17. Kocham konie, śliczny piesek ;)

  18. VIOLET says:

    Jaki słodki psiak! :-)

  19. Juliaa says:

    świetny blog!
    będę tu częściej zaglądała
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

  20. Natka♥ says:

    Cudownie wyglądasz! ;)

  21. Śliczne zdjęcia. Boże, ale ty jesteś chuda.. :D

    P.S. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż ^^

  22. Oliwka says:

    Faktycznie śliczny piesek! <3 Masz bardzo delikatną urodę :)

  23. lubię te psy ze względu na ich oczy

  24. Ale piękny piesek. Świetne zdjęcia :)

  25. jaki piesek kochany i Ty również fajnie wyglądasz! ♥
    pozdrawiam :)

  26. diarieees says:

    jakie piękne psy <333 ! i Ty też jesteś naprawdę śliczna :) jak ja dawno nie jeździłam na rowerze..

  27. Świetny piesek :)

  28. Aga says:

    ja juz od 2 lat opowiadam wszystkim ze niedlugo bede miec takiego psa ale jakos zebrac sie nie moge chociaz strasznie mi sie podoba! :)

  29. piękne zwierzaczki.. a Ty po prostu promieniejesz kochana<3

  30. Dorothy says:

    Już taka jestem;)

  31. Weronika says:

    Bardzo ładne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)


    http://demordie.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)