Zdjęcia część 2

Cześć;) Gdy wczoraj wracałam ze szkoły zadzwoniła do mnie mama,że dostałam paczkę.Byłam zdziwiona bo niczego się nie spodziewałam.Moje zdziwienie było jeszcze większe gdy zobaczyłam zawartość,ale o tym jutro!:) W każdym razie bardzo się cieszę,bo już od dłuższego czasu myślałam o "rozbudowaniu" bloga i teraz będę miała taką możliwość.Jutro napiszę specjalną notkę na ten temat;)

Przed chwilą dopiero uruchomiłam komputer(zawsze robię to w wolne dni o wiele wcześniej),ale jest po prostu taka pogoda,że szkoda siedzieć w domu.Poza tym wciągnęła mnie tak pewna książka że jak zaczęłam czytać wczoraj wieczorem,tak skończyłam dzisiaj(a książka miała ponad 300 stron).Już dawno mnie tak żadna książka nie zainteresowała,a od tej nie mogłam się oderwać
.












Miłego wieczoru:)

Categories: ,

17 Responses so far.

  1. JAK ZWYKLE PIĘKNE ZDJĘCIA :* ♥

  2. fleurr says:

    Bardzo pozytywne są te zdjęcia! :D

  3. świetnie wyglądasz ♥

    zapraszam :)

  4. Kinga says:

    Świetne zdjęcia:)
    Fajnie, że dostałaś paczkę i była to taka niespodzianka:)
    Pozdrawiam!

  5. Iwona M. says:

    Zdjęcia urocze, ale koniecznie napisz co to za książka! :D

  6. Ciekawi mnie cóż w tej paczce dostałaś :D

  7. Kinga says:

    Przepiękne zdjęcia. ^^

  8. Anita says:

    Znakomita sukienka i wprost wakacyjne zdjęcia = fantastyczne połączenie ! :)

  9. EAtB says:

    Jak miło oglądać takie letnie zdjęcia ;)

  10. Jagoda says:

    Cudowny zestaw:) sukienka jest sliczna

  11. exality says:

    swietna ta sukienka!

  12. Dominika says:

    śliczna sukienka !
    Wyglądasz extra :)

  13. werii says:

    ładne zdjęcia!:)

  14. Zdjęcia są prześliczne, bardzo kojarzą mi się z wakacjami :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

  15. Kate says:

    niesamowite włosy! idealane!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)