bellast.com

Hej;) Dzisiaj pokażę Wam zawartość paczki jaką dostałam od www.bellast.com/.Jestem bardzo zadowolona,wszystkie rzeczy są śliczne i w dodatku bardzo dobrej jakości.Przesyłka również szybko przyszła,a szła z bardzo daleka.Mogę z czystym sumieniem wszystkim polecić ten sklep.Teraz już nie przedłużam i pokazuję wszystkie rzeczy;)














Z racji tego,że dawno nie było żadnego "kamerkowego" na koniec takie właśnie dodaję:


Co sądzicie o biżuterii?;)

Categories: , ,

38 Responses so far.

  1. Kamila Z says:

    ja sama otrzymałam przedwczoraj biżuterię od nich, cztery grube srebrne naszyjniki, jestem bardzo zadowolona

    Twoja też jest piękna...

  2. KaRla says:

    Wszystkie cudowne! :) Ślicznie wyglądasz na ostatnim zdjęciu :)

  3. serduszko jest śliczne <3

  4. Capp says:

    piękna biżuteria ! :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

  5. mi sie bardzo podoba .;) wszystko jest takie dalikatne i przytym bardzo urocze.;)

  6. Ilona. says:

    Zazdroszczę :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  7. Jak ja bym chciała takie cudeńka nosić. Niestety jestem uczulona na 'sztuczne' błyskotki.

  8. Claudia says:

    świetna biżuteria!

  9. śliczna biżuteria ;D

  10. EAtB says:

    Jej prześliczna biżuteria :)

  11. bardzo ladna ta bizuteria ;)

  12. jakość jest genialna, znam ten sklep

  13. świetne nowości a jaskółka przepiękna !

  14. Bryzejda says:

    Fajne świecidełka, najbardziej podobają mi się kolczyki :)

  15. Jakie perełki. Pozazdrościć.

  16. świetny bloggg super dodatki ;)

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

  17. piękne wisiorki! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  18. Kassa says:

    O ale fajna biżuteria ! Fajne naszyjniki ;)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

  19. biżuteria jest cudowna ! ;))

  20. WikaQus says:

    piękna biżuteria :))

  21. Ciekawa biżuteria szczególnie kolczyki bardzo oryginalne :)

  22. Hanuśś says:

    No, no. Śliczna biżuteria, zdjęcia, no i cała ty^^
    Podoba mi się ten wisiorek z serduszkiem na pierwszych zdjęciach^^
    Pozdrawiam i zapraszam do sb:)
    http://miss-hanuss.blogspot.com/

  23. fajna biżuteria!:)
    OBSERWUJĘ ;)

  24. Jagoda says:

    aaa super ! Najbardziej podobają mi się te kolczyki !
    +Obserwujemy?

  25. Lubię ich biżuterię, bo nie brudzi skóry na zielono :P
    Obserwujemy? :)

  26. świetna , szczególnie ptaszek, taki subtelny
    zapraszam do siebie na nowy post :)
    www.estiine.blogspot.com

  27. Wow dużo tego, super jest ta biżuteria ;)

  28. Śliczne biżuteria :3
    Obserwuję :)
    http://rebellenliebe.blogspot.com/

  29. Wiktoria says:

    Śliczny wisiorek z serduszkiem :)

  30. drzoana says:

    wisiorek w kształcie ptaka jest taki delikatny, podoba mi się

  31. Całkiem fajna jest :D

  32. śliczna biżuteria!:))
    dziękuję za miły komentarz:)

    Ps obserwuję;)

    pozdrawiam

  33. patrycja. says:

    ciekawa bizuteria ;D

  34. Maolamia says:

    Biżuteria bardzo fajna, świetny wisiorek z jaskółką ;)

  35. Angie says:

    prześliczna... ♥
    w jakiej cenie były wisiorki serduszko i dwie koniczynki oraz kolczyki trzy kreseczki czy jak je nazwać.

  36. Dorothy says:

    Niestety nie wiem,dostałam w ramach współpracy;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)