Curls

Cześć;) Dzisiaj byłam na zakupach w Trzebnicy,bo w sobotę jadę na wakacje.Chciałam kupić strój kąpielowy i znalazłam cudowny!Pokażę go na pewno po wakacjach albo nawet gdy będę w Skorzęcinie,ale jak na razie nie wiem jak tam będzie z internetem.Postaram się odezwać z telefonu,jakbym nie miała dostępu do normalnego internetu;) Jutro z kolei śpi u mnie koleżanka,z którą nie widziałam się już dawno,bo była na długich wakacjach,a w piątek gdy pojedzie zacznę pakowanie.










Odezwę się jeszcze przed wyjazdem,do napisania;)

Categories: ,

30 Responses so far.

  1. guuuffy says:

    bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie:D

  2. klaudmen says:

    ładne wyglądasz ;)Udanego wyjazdu :)
    klaudmen.blogspot.com

  3. Ślicznie wyglądasz na tych fotkach :)

  4. czekam na zdjęcia kostiumu :D

  5. 4 i ostatnie zdjęcia są śliczne!
    zabawa-moda.blogspot.com

  6. piękne zdjęcia:D

  7. Piękne zdjęcia, cudownie wyglądasz! :)

  8. Ruda M says:

    Jesteś taka ładna :) Bardzo podobają mi się te zdjęcia ! :)

  9. masz urodzę idealną do takich delikatnych loków.

  10. rewelacyjne jest to ostatnie zdjęcie! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  11. Śliczne zdjęcia <3

  12. Ilona. says:

    Ooo matko ale ty ładna jesteś *.*

  13. WikaQus says:

    Cudowne zdjecia :))

  14. Swietnie z profilu:)

  15. jadwigaa says:

    niektóre zdj są na prawde cudne :)

  16. Bryzejda says:

    Piękne zdjęcia:*

  17. 2 i 3 szare zdjecie jest mega!

  18. Aria says:

    śliczne zdjęcia :)

  19. Hanuśś says:

    Śliczne zdj^^ No, odezwij się jeszcze^^ Pozdrawiam.
    miss-hanuss.blogspot.com

  20. Kinga says:

    Ślicznie wyglądasz, masz bardzo ładne włosy:)
    Pozdrawiam!

  21. Ania W says:

    Piękne zdjęcia, a Ty śliczna :-) Miłego wyjazdu życzę :-)

  22. Venus says:

    przepięknie wychodzisz na zdjęciach :)

    miłego wyjazdu :)

  23. Anita says:

    Skorzęcin to cudowne miejsce, idealne na wakacje! :)
    Świetnie wyglądasz ;)
    Zapraszam.

  24. fleurr says:

    Coraz lepsze są te Twoje zdjęcia! ;)

  25. EAtB says:

    Ślicznie wyglądasz, piękne lekkie loczki :)

  26. Roxy!♥ says:

    Bardzo ładnie ;3

  27. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie-http://xgabbi.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)