Floral

Hej;) Jest tak gorąco,że wysiadam.Rano spotkałam się z kolegą i dopiero niedawno wróciłam do domu.Przed chwilą wskoczyłam do basenu,żeby się trochę ochłodzić.

Dzisiaj ubrałam moją sukienkę,którą pokazywałam niedawno.Na lato jest idealna ;) Do tego sandałki,które również ostatnio pokazywałam,ubrałam je bo liczyła się dla mnie dzisiaj wygoda.Przeszliśmy pół Milicza,także był to dobry wybór.














sukienka-Topshop
sandały-House

Co sądzicie?;)

Categories: ,

53 Responses so far.

  1. Bardzo ładna sukienka. Obserwuję Cię już od dawna :)

    catchysue.blogspot.com

  2. Hanuśś says:

    Kurcze! Ale jesteś śliczna. Ciuszki też ładne^^
    Pozdrawiam;P
    miss-hanuss.blogspot.com

  3. Przepiękna sukieneczka <3

  4. Ina says:

    Rewelacyjna, brakuje mi w szafie kilku takich sukienek ;)

  5. fleurr says:

    Promieniejesz na tych zdjęciach! :)

  6. świetna sukienka

  7. Venus says:

    przesłodka ta sukienka - wyglądasz w niej uroczo :)

  8. Kassa says:

    Ale ty jesteś chuda *,*
    Śliczny zestaw.
    modajestnaszapasja.blogspot.com

  9. piękna sukienka <3

  10. Nummi says:

    Śliczna sukienka. Świetnie w niej wyglądasz. :)

  11. ale masz długie nogi !!! łał :) bardzo ładnie wyglądasz.

  12. Prześliczna sukieneczka <3

  13. Ilona. says:

    Cudownie wyglądasz ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  14. super, ciekawy post :) oby tak dalej:)

  15. werii says:

    śliczna sukienka. ;)

  16. Mar tysia says:

    ślicznie wyglądasz ;*
    piękna ta sukienka <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  17. świetną maz figure ! :) sukienka cudowna :)

  18. WikaQus says:

    Pięknie wyglądasz, sukienka jest rewelacyjna :)

  19. piękna sukienka! :)

  20. Domischh says:

    ładnie wyglądasz w tej sukience :)

  21. Anita says:

    Śliczna sukienka :)
    Zapraszam.

  22. diarieees says:

    sukienka suuper :) też chcę do basenu <3

  23. Julia♥ says:

    Śliczne zdjęcia, a sukienka jest cudowna!! <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  24. Neelisaa says:

    śliczna sukienka :)

  25. CHce taką! Świetne zdjęcia:-)

  26. Magda Gie says:

    Piekna sukienka! Ależ ja Cu zazdroszczę! Sama chciałabym mieszkać we Wrocławiu lub w jego okolicach :)

  27. guuuffy says:

    cudowna sukienka!:D zdjęcia też pełne życia!:D

  28. Sukienka jest cudowna ! ;)

  29. Sądzę, ze jest świetnie jak zawsze :)
    Ciekawie rozmieściłaś te zdjęcia ;)
    A ciekawe to "Zabić Jane"? Może bym chwyciła ;)
    Styl Bycia

  30. cudowna sukienka :)

    venuuska.blogspot.com

  31. ale boskie nogi:P ładna sukienka!

  32. Eliza De. says:

    Uwielbiam takie sukienki! Boska :))
    Pozdrawiam!

  33. sukienka jest niesamowita!:))

    dziękuję za miły komentarz;)
    ps obserwuję;))

    pozdrawiam cieplutko

  34. KaRla says:

    Cudowna sukienka! Piękne zdjęcia :) Ślicznie tu!
    Obserwuję ! :)

  35. EAtB says:

    Cudowne to 1 zdjęcia :D Jesteś taka śliczna :)

  36. Kama says:

    Śliczna sukienka. Bardzo ładnie w niej wyglądasz ;)

  37. sue says:

    idealna kiecka! slicznie;)

  38. patrycja. says:

    ale jesteś chudziutka :*

  39. Angie says:

    świetne zdjęcia. ale nie tylko w tym poście, ale na całym blogu. choć oczywiście z tego posta także, szczególnie 2, 4, 5 i 12 ♥!
    świetny outfit. Milicz? A gdzie to jest?
    i czyżby na pewno był to "kolega"? :)

  40. Niesamowita stylizacja! Bardzo pasuje Ci ta sukieneczka ;-)) Zapraszam do wzajemnej obserwacji

  41. Cudna ta sukienka ;)

  42. G W E N says:

    ślicznie wyglądasz :)

  43. śliczna sukienka :)
    u mnie taka sobie pogoda ;<

  44. Piękna sukienka :)

  45. piękna sukienka! a przedostatnie zdjęcie boskie!

  46. Dorothy says:

    Koło Wrocławia;)
    Tak kolega:D

  47. Prześlicznie wyglądasz! Cudowna sukienka *.*
    Zdjęcia są super ^^

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)