Hot/nails

Cześć:)Ostatnio moje plany się trochę pozmieniały bo się delikatnie rozchorowałam.Miała być stylizacja,ale niestety nie mam,postaram się zrobić zdjęcia na dniach.Teraz już się lepiej czuje i zrobiłam kilka zdjęć.Dzisiaj w końcu jest ciepło i czuć lato,ja od rana położyłam się na tarasie i się opalam.

Już jakiś czas temu zrobiłam sobie paznokcie i zapomniałam je tu pokazać:





A teraz kilka dzisiejszych:






A Wam jak mijają dni?:)

27 Responses so far.

  1. Ładne pazurki :D fajny kotek ;D

  2. Mar tysia says:

    świetne zdjęcia :)
    śliczne paznokcie *o*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  3. sliczne paznokcie.;) i uroczego masz kota.;)

  4. Marta says:

    Piekne kolory:)

    amartamowila.blogspot.com

  5. Paulina A says:

    Śliczne paznokcie. :]
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

  6. werii says:

    bardzo mi się podobają Twoje paznokietki. :)

  7. Bardzo piękne paznokcie.
    Świetne <3

  8. Mi mijają znakomicie :D
    Moja przyjaciółka ma taką samą bluzkę^^ jest świetna :D

  9. Ilona. says:

    Śliczne pazurki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  10. guuuffy says:

    mina kota- bezcenne:D

  11. WikaQus says:

    Piękne paznokcie :)

  12. exality says:

    swietny pomysl na pazurki!

  13. Bryzejda says:

    Wracaj do zdrowia:)

  14. natala45 says:

    Fajne paznockie, bardzo dobrze połączyłaś kolory :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

  15. fleurr says:

    Kotek jest przeuroczy! :)

  16. Śliczne kolorki <3

  17. Anita says:

    Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

  18. śliczny kociak :D

    http://venuuska.blogspot.com/

  19. baste says:

    kotek najlepszy;)
    Podoba mi się Twój kolor włosów;)

  20. Hanuśś says:

    Super zdjęcia. A zwłaszcza te z pazurkami, tb i petuniami^^ Like^^
    Eii. Mogłabyś oddać mi swoje włosy. Zawsze marzyłam o tak ślicznym blondzie^^
    Pozdrawiam:
    http://miss-hanuss.blogspot.com/

  21. EAtB says:

    Super paznokcie! Ja też się muszę jeszcze trochę poopalać :D

  22. diarieees says:

    świetny pomysł na paznokcie! i kotek śliczny :3

  23. Angela says:

    śliczne paznokcie! słodki koccciak

  24. Ale masz śliczne włosy!
    I co, zdecydowałaś się na jakąś propozycję sesji zdjęciowej, o których kiedyś pisałaś?:) Fajnie byłoby zobaczyć Cię w innym wydaniu :)

    Pozdrawiam :*

  25. Ładne paznokcie.:D
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam.:D

  26. Dorothy says:

    Szczerze mówiąc muszę dopiero wybrać bo mam chyba z 20 propozycji i muszę wybrać tych fotografów,którzy mają według mnie najlepsze zdjęcia i zorganizować jakoś sobie dojazd do Wrocławia na tą sesję;)

  27. Karolina says:

    słodki kociak :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)