Loki

Hej;) Dni mijają jak szalone,już prawie połowa wakacji minęła.Dzisiaj rano byłam w Miliczu,a jutro prawdopodobnie jadę do koleżanki.Jest tak ciepło,że czasami nie da się na dworze wytrzymać.Chętnie bym się wybrała gdzieś nad wodę!

Jakiś czas temu zrobiłam sobie loki,włosy mi się strasznie skręciły,jeszcze nigdy tak mocno mi się nie skręciły ;o







Mam do Was dziewczyny pytanie.Zamierzam kupić lokówkę,polecacie mi jakiś konkretny model?Zupełnie nie mam pojęcia,którą wybrać;<  Powiem tyko,że zależy mi na takich bardziej delikatnych falach,a nie takich jak na zdjęciach;)

Categories: ,

40 Responses so far.

  1. moje wlosy sie tak nigdy nie skreca ,nawet jak probuje lokowka.;)

  2. kammage says:

    ładnie Ci w takich włosach *.*

  3. Kama says:

    Też chętnie wybrałabym się nad jakąś wodę :)
    Piękne loki, bardzo kręcone ;)

  4. Ładnie Ci w tych lokach, ja mam lokówkę philipsa pro air styler quattro i jestem bardzo z niej zadowolona ;)Pozdrawiam ;*

  5. Justyna says:

    Bardzo ładnie wyglądasz w takich loczkach:)

  6. Takie lata 50-te trochę :)

    catchysue.blogspot.com

  7. W życiu nie miałam tak skręconych loków ale to ciekawa odmiana :)

  8. Fantastyczne loki :) Mega efektowne
    http://quitenormally.blogspot.com/2013/07/bulgaria.html u mnie nowy post :)obserwujemy?ja już tak

  9. Hanuśś says:

    Nom... Skręciłaś je nieźle^^ Ale pasują ci. Jak to się mówi... Ładnemu we wszystkim ładnie:) Śliczna jesteś. Fajny wisiorek^^ Pozdrawiam i zapraszam do sb^^
    miss-hanuss.blogspot.com

  10. ZagubiONA says:

    śliczne loczki :)

  11. Karis says:

    Urocze masz te loczki ;)
    na moich włosach każde loki trzymają się może z góra godzinę lub dwie ;x
    niestety nie znam cudownej lokówki :(

  12. EAtB says:

    Hehehe fajnie wyglądają te loki, rzeczywiście mega się skręciły :D Ja nie mam lokówki, także żadnej ci nie polecę, ale czasami robię loki swoją prostownicą też jest super efekt ;)

  13. Bryzejda says:

    Ale śmieszne loczki:) Fajnie Ci nawet w takich mocno skręconych:D

  14. Ina says:

    Jak porcelanowa laleczka :)

  15. guuuffy says:

    ja mam Rowentę i bardzo sobie chwalę, ale Babyliss też jest ok- mam falownicę- jeśli zalezy Ci na lekkich falach to jest idealna:D

  16. urocze anielskie loczki !

  17. fleurr says:

    Ja się na lokówkach nie znam :D wolę prostować sobie włosy ;)

  18. Eustazja says:

    Loczki *-*
    ale jednak Ciebie wolę w prostych ^^

  19. Tinaaa says:

    Jakie fajne loczki. :)

  20. Fajna fryzura :) dobrze ci w niej :)

  21. Pięknie ci w lokach. :)

  22. Fajnie wyglądasz :)

  23. Martyna says:

    Ale słodko wyglądasz ;D
    Obserwuję i czekam na Ciebie ;)
    www.fearlovee.blogspot.com

  24. wyglądasz jak księżniczka w tych loczkach :) bardzo ładnie :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  25. Ruda M says:

    Bardzo ładnie ci w loczkach :)

  26. Kinga says:

    Bardzo ładnie Ci w lokach!:)

  27. baranek:) ślicznie <3

  28. diarieees says:

    ale mi się to kojarzy z takim stylem retro :))

  29. WikaQus says:

    Super wyglądasz :))

  30. sue says:

    ale ładnie! ja bym Ci polecała jakąś szerszą, bo chyba daje bardziej naturalny efekt!

  31. DużePe says:

    Ślicznie wyglądasz ;) zazdroszczę włosów!

  32. Angie says:

    :)

    ślicznie wyglądasz. szczególnie na trzecim zdjęciu..
    też szukam lokówki. ale lekkie fale uzyskasz dzięki zapleceniu warkocza mokrymi włosami i poczekanie aż wyschną. albo kilka warkoczy

  33. Natt. says:

    ale piekna :)

    ja nie uzywam lokowki, bo wole sie w prostych :D :) a cholerne sie kreca naturalnie... :(

    zapraszam Cie na rozdanie!:)

  34. Ewa says:

    Piękne zdjęcia, a fryzura bardzo twarzowa:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)