Mix zdjęć

Hej;)Dzisiaj taka szybciutka notka bo niedługo wyjeżdżam.Rano zobaczyłam na telefonie,że mam kilka e-maili odnośnie współpracy,dlatego teraz weszłam szybko odpisać na nie,napisać notkę i lecę;)

Z racji tego,że nie mam czasu wybierać zdjęć dodaję mix zdjęć,który jest przygotowywany już od dawna.Niektóre zdjęcia są nawet z tamtych wakacji.












Udanego weekendu!:)

Categories:

26 Responses so far.

  1. Ina says:

    Jakie kochane pieszczochy na pierwszej focie ^^

  2. Prawda, że zdjęcie numer 2 jest najlepsze. Mam fotogeniczną przyjaciółkę <3

  3. Super zdjęcia! O jej, jakie słodziaki na 1 zdjęciu *.*

  4. Świetne zdjęcia, ładny koczek <3

  5. Anita says:

    Super wyglądasz, pasek <3
    Zapraszam.

  6. Eustazja says:

    fajne zdjęcia ^^

  7. lubie taki mix zdjec.;)

  8. Wszyskie zdjęcia są śliczne, bardzo spodobał mi się koczek, niestety ja mam za krótkie włosy :)

    sluchawki-w-uszach.blogspot.com

  9. Patrycja says:

    Czerwony pasek, gratuluję. :)

    Pozdrawiam.
    Ps: U mnie odbył się wywiad z Katarzyną, dodaję link: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

  10. KaRla says:

    Świetne zdjęcia ! ;) kok boski <3

  11. Śliczne zdjęcia :)

  12. piękne stylizacjeee:D

  13. Ale jesteś śliczna ! ;)

  14. Ruda M says:

    Koczek jest Świetny zresztą jak resztę zdjęć :)

  15. Bardzo śliczne zdjęcia.^^
    Pozdrawiam.

  16. WikaQus says:

    Super zdjęcia :))

  17. Ekstra zdjęcia, śliczny koczek na czwartym zdjęciu. *.*

  18. 1 zdjęcie- słodziaki!:)

  19. Izabela says:

    Gratuluję paska.;**
    Śliczny kok.♥

  20. fleurr says:

    Fajne zdjęcia :)

  21. słodkie zwierzątka :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  22. Cudowne zdjęcia. :D

    Obserwuję i zapraszam : dreamcom21.blogspot.com

  23. Twój wywiad już u mnie, mam nadzieję, że post, będzie dobry, śliczne zdjęcia ;*
    Styl Bycia

  24. Ewa says:

    Zdjęcia świetne, a zwierzaki cudowne i chyba mocno do siebie przywiązane:)

  25. Angie says:

    śliczne!
    szczególnie drugie.

    gratki paska na świadectwie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)