Neony

Witam:) Przed chwilą wróciłam z Trzebnicy,byliśmy kupić kilka rzeczy i przy okazji zakupiłam już jedną rzecz dla mojego pieska,którego będę miała pod koniec wakacji.Nie mogę się już doczekać aż będę miała mojego huskiego w domu,niestety musi podrosnąć,bo niedawno się urodził.


Mam dla Was stylizację z dnia dzisiejszego.Ja już od dawna pokochałam neony,dlatego ta spódniczka od razu wpadła mi w oko kiedy ją zobaczyłam.











bokserka-H&M
spódniczka-H&M
buty-nie pamiętam nazwy sklepu,tylko wiem że gdzieś w Marino ^^

A teraz lecę rozłożyć basen i korzystać z tego pięknego dnia;)


Categories:

70 Responses so far.

  1. piękne zdjęcia! śliczna ta spódniczka, nie dziwię Ci się, bo od razu wpada w oko. :)

  2. Hanuśś says:

    Śliczne zdjęcia^^ Uuu, ciaptać się w basenie będziesz^^ Haha:) Ile dałaś za spódniczkę i buty? Śliczne^^
    miss-hanuss.blogspot.com

  3. fleurr says:

    Musiałabym w końcu zacząć nosić takie spódniczki.

  4. patrycja. says:

    cudowna spódniczka :)

  5. Kama says:

    Śliczna spódniczka ;)
    Husky są śliczne :)

  6. fajna stylizacja , bardzo mi się podoba .. poza tym jesteś zgrabna więc większość rzeczy zapewne na Tobie dobrze wygląda :) pozdrawiam !

  7. Claudia says:

    świetna spódniczka, pięknie wyglądasz :)

  8. Skirt, pictures and skirt are stunning
    You are so cute
    kisses
    www.welovefur.com

  9. zuza says:

    chudzinka z Ciebie!:)
    Oj taaak, cudowna spódniczka!:):*

  10. Bulwa_100 says:

    Śliczną masz figurę.
    Ogółem bardzo ciekawa stylizacja ;P

  11. Rose♥ says:

    Ładnie to wygląda! ;3

  12. Mar tysia says:

    świetnie wyglądasz ^^
    śliczna spódniczka :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  13. obserwuję również :)

  14. Ta spódnica nadaje uroku całej stylizacji ;))

  15. Anita says:

    Ale super ;)

  16. śliczna jest! :)))

  17. Ina says:

    Ślicznie wyglądasz :) A Husky są świetne, bardzo przyjazne dla ludzi, ale uprzedzam, że samce wobec innych samców mogą być bardzo agresywne.

  18. enya says:

    cudowna spódniczka. :)

  19. guuuffy says:

    spódnica jest swietna:D!

  20. Ale Ty jesteś śliczna! Figurę masz niesamowitą! :))


    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

  21. fajnie wyglądasz:) ładna spódnica:D a nagłówek boski!
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

  22. WikaQus says:

    Piękna spódniczka, super wyglądasz :)

  23. świetnie wyglądasz!:))
    bardzo lubię takie propozycje:)

    dodaję Cię do obserwowanych:)

    pozdrawiam

  24. proso i efektownie ;)

  25. Calein says:

    Zazdroszczę figury :)
    Świetny zestaw!:)

  26. chudzinka:) ślicznie wyglądasz:) świetna spódniczka

  27. Róża says:

    Śliczna spódniczka, lubię taki krój!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    zakochanaroza.blogspot.com

  28. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi sie:)

  29. Ilona. says:

    Pięknie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  30. werii says:

    Bardzo ładna spódniczka. :)

  31. ale jesteś śliczna! :* zazdroszczę nóg :<

    venuuska.blogspot.com

  32. diarieees says:

    ślicznie wyglądasz :) huskyyyy! zazdrooszczę.

  33. Neelisaa says:

    Piękna spódniczka ;)

  34. Ewelina G says:

    efektowna, fajna stylizacja, wyglądasz niesamowicie ; )
    zazdroszczę figurki xd

  35. pięknie wygladasz , jestem fanką Twojej urody ;) spódniczka genialna :)

  36. Anita K says:

    śliczna spódniczka :)

  37. cudnie wyglądasz :)
    http://kelyxx.blogspot.com/

  38. Świetna stylizacja.^^ Taka lekka i w ogóle.:D
    Pozdrawiam.

  39. Kinga says:

    Śliczna spódniczka. *.*
    Zazdroszczę huskiego. :)

  40. Bardzo fajny outfit :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

  41. Lost. says:

    Ale ładnie wyglądasz:)

  42. curse says:

    świetna spódniczka, ale jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie, więc na tobie wszystko będzie fajnie się prezentować ^^

  43. Śliczna spódniczka, bardzo ładnie wyszłaś, jak zawsze zresztą :)
    Dziękuję, mam nadzieję, ze zajdę gdzieś dalej w tej dziedzinie ;*

    Styl Bycia

  44. EAtB says:

    Również uwielbiam takie neony, wyglądasz super ;)

  45. Super zdjęcia które pasują do twojego bloga. Podoba mi się tutaj u cb, pewnie będe wpadać częściej :)

  46. bardzo ładny look, spódnica super :)

    +obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

  47. piękna spódnica ! :)

  48. Aleś chudzinka :) Chciałabym tak wyglądać :)

    Zapraszam do siebie :)

  49. Masz piękne, szczupłe nogi, noś częściej spódniczki *_*
    A sama spódniczka + buty są przepiękne <3

    Zapraszam na mojego bloga ;*
    call-me-susan-elizabeth.blogspot.com
    (nowy post + nowy wygląd)

  50. asiistory says:

    wspaniałą spodniczka:)

  51. Agnes says:

    piękna figura jak i stylizacja ! :)

  52. Mr K. says:

    Strzał w dziesiątkę! Bardzo mi się podoba ; )

  53. sue says:

    jakaś Ty chudziutka (w pozytywnym sensie)!!:)

  54. Ania W says:

    Kolor spódniczki piękny, idealny na lato :-)

  55. Magda Gie says:

    spódniczka piękna! Na lato idealna stylizacja :)

  56. Piękna spódniczka :)

  57. podobają mi sie bardzo buty
    zapraszam do siebie na nowy post :)

  58. Swietna spódniczka :)

  59. Urocza spódniczka :)

  60. To co z tym Top model ;) ??
    Super wyglądasz ;)

  61. exality says:

    boska ta spodniczka :))

  62. G W E N says:

    fajnie wyglądasz :)

  63. Neelisaa says:

    Piękna spódniczka ;)

  64. Kinga says:

    Ślicznie wyglądasz:)
    Przepiękne te buciki.
    Pozdrawiam!

  65. Dorothy says:

    Oj nie nadaję się do Top model;:D

  66. Bryzejda says:

    Udana stylizacja!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)