New in

Hej;) Ostatnio mam trochę mniej czasu na bloga,bo przyjechali do mnie kuzyn i kuzynka.Praktycznie w ogóle nie siedzę na komputerze,dlatego dopiero dzisiaj mam czas coś tutaj napisać.Pogoda się popsuła,ale pomimo tego skoczyliśmy na szybkie zdjęcia.Mam nadzieję,że jutro już będzie ciepło bo mamy w planach jechać nad staw.

Wczoraj byłam w Miliczu i moja mama chciała wejść do jednego sklepu z butami,weszłam z nią i skończyło się tak,że to ja wyszła z dwiema parami butów xd Teraz pokazuję jedną parę,a w najbliższym czasie postaram się pokazać drugą;)






Grr;< Dopiero teraz zauważyłam,że buty się ubrudziły;/













bokserka-kupiona tak dawno temu,że nawet nie pamiętam skąd
blezer-Orsay
spodnie-Bershka
buty-miejscowy sklep

A teraz biorę się za odpowiadanie na pytania do wywiadu;)Udanego wieczoru!;)


Categories: ,

54 Responses so far.

  1. super buty :) jejku, jaka ty jesteś śliczna! :)

    venuuska.blogspot.com

  2. Te zdjęcia mi się strasznie podobają! :)

  3. fleurr says:

    Buty są świetne :) A do jakiego wywiadu? :D

  4. sliczne zdjecia.;) i dziekuje.;)

  5. Eliza De. says:

    Świetne sandałki :)

  6. nawet nie wiesz, jak zazdroszcze Ci figury :)

  7. slicznie wyglądasz :)

  8. kokijaże says:

    U mnie ostatnio podobnie, komputer poszedł w odstawkę...
    świetne zdjęcia!

  9. magiczne zdjęcia ! :)

  10. EAtB says:

    Super wyglądasz, figura jak super modelka!

  11. KaRla says:

    Genialne buty :) !

  12. Eustazja says:

    hhahaha u mnie zazwyczaj też tak jest, gdy idę z mamą na zakupy :D
    Chudzinka *-*

  13. świetne są te buciki

  14. Ilona. says:

    pięknie wyglądasz ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  15. Ładne buty, ale ja za daleko to bym w nich nie zaszła :D

  16. Hanuśś says:

    Śliczne zdjęcia. Ile dałaś za buty?
    Pozdrawiam.
    miss-hanuss.blogspot.com

  17. jesteś cudowna, uwielbiam Cię;*

  18. exality says:

    wygladasz bardzo ladnie, a zdjecia jak zwykle swietnej jakosci!:))

  19. werii says:

    bardzo ładnie. ;)

  20. Ania W says:

    Prosto i ładnie - czyli tak jak lubię najbardziej :-)

  21. Śliczne butki i ładna stylizacja :>

    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

  22. Masz piękne, dłuuugie nogi! Zazdroszczę ;-)
    Fajny blog, może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

  23. Mar tysia says:

    ślicznie wyglądasz :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  24. Angie says:

    dziękuję :)


    buty naprawdę świetne!
    ciekawy look na różne apele itp. alternatywa dla spódnic i białych koszul
    jaki to sklep z butami? jakaś nazwa? bo może takie małe sklepiki też mają swoje "sieci" xD

    pozdrawiam

  25. kurcze , jak ja ci zazdroszczę sylwetki !

    zapraszam do siebie na nowego posta :)
    www.estiine.blogspot.com

  26. Piękne zdjęcia, a buty mimo tego, że się ubrudziły i tak są świetne! ;D

  27. sue says:

    urocza,pięknie!

  28. Dziękuję na pewno się zabiorę :) Śliczna jak zawsze *_*
    Styl Bycia

  29. K A L A says:

    bardzo mi się tu podobasz ;) masz swietna figurę !


    Pozdrawiam;)
    K

  30. aleś Ty szczuplutka, bardzo przyjemny zestaw.

  31. Gorgeous pictures ! Kiss from France, Marie.
    http://www.thefashionandgeek.com

  32. WikaQus says:

    Jeju, jakie piękne buty *_*

  33. guuuffy says:

    wywiadu?:D uwielbiam Twoje buty!:D

  34. Venus says:

    super buty :)

  35. Kama says:

    Piękne są te buciki :)
    Bardzo spodobała mi się też bokserka ;)

  36. http://kamil-world.blogspot.com/ super zapraszam podaje link bo nazwa jest zmieniona obserwuję cie

  37. Świetnie wyglądasz! Masz genialne nogi, zazdroszczę ;)

  38. Maolamia says:

    Piękne są te buty! Czasami tak bywa, że nie idzie się z zamiarem kupna czegoś, a okazuje się, że wychodzimy ze sklepu obładowani torbami ;)

  39. drzoana says:

    Ależ jesteś szczupła ;)

  40. DużePe says:

    Jaka figura i jaki cudowny kolor włosów <3

  41. Ależ Ty zgrabna! Połączenie bieli i czerni ZAWSZE dobrze wygląda ;)

  42. Świetne zdjęcia :D

  43. Kinga says:

    Super wyglądasz. Korzystaj z wakacji na 100%:)
    Buciki cudowne.
    Pozdrawiam!

  44. blueiris says:

    *.* piękną masz figurę! świetnie wyglądasz.

  45. buty mega!! bardzo mi przypadł do gustu ten zestaw. :))

    zapraszam do mnie:
    www.quitenormally.blogspot.com

  46. Cudowne buciki! Ślicznie wyglądasz :D
    Ach, zawsze z przyjemnością oglądam twoje zdjęcia i stylizacje ^^

  47. Bryzejda says:

    Fajnie wyglądasz:)

  48. Dorothy says:

    Za kilka dni się wszystko wyjaśni;)

  49. Dorothy says:

    Coś około 100 zł,nie wiem dokładnie bo kupowałam jeszcze 4 pary innych:D

  50. Dorothy says:

    Oj niestety nie mam pojęcia;<

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)