Nowości

Hej!:) Postanowiłam nadrobić blogowanie,bo w roku szkolnym nie pisałam tak często,teraz mam czas to mogę pisać prawie codziennie.Przed chwilą dostałam ciekawego e-maila z propozycją wywiadu,jak do niego dojdzie na pewno podam Wam linka.


Dzisiaj chciałam pokazać różne nowości z ostatniego czasu.Dawno tego nie robiłam i w sumie nie wiem dlaczego przestałam dodawać notki takiego typu,tym bardziej że dostałam kilka wiadomości,że niektórzy bardzo lubią takie posty.Prawdopodobnie od jutra wystartuję z dużą liczbą stylizacji,także bądźcie czujni;)


t-shirt-House



Sukienka ma śliczną kokardę przy dekolcie<3 -Topshop



Kołnierzyk mnie zauroczył i od razu pomyślałam,że sukienka będzie idealna na rozpoczęcie roku szkolnego haha xd-allegro


spódniczka-Zara


Ten kolor pokochałam od razu!Uwielbiam neony<3-H&M


sandałki-House


szpilki-Kari

Jedno dzisiejsze:


Miłego wieczoru!;)

Categories: ,

32 Responses so far.

  1. Ta ostatnia sukienka jest śliczna.:D Bardzo podoba mi się jeszcze ta pierwsza w kwiatki.^^
    Pozdrawiam.

  2. klaudmen says:

    ladna jest ta bluzka :)

  3. Ślicznie wyglądasz w każdej z tych rzeczy, ładny mają kolor te sandałki,a sukienki kocham, wszystkie świetne, dziękuję za poinformowanie i udział :)
    Styl Bycia

  4. EAtB says:

    T-shirt z Housa i spódniczka z Zary mega :D

  5. WikaQus says:

    Super nowości :) Piękne sandały ;p

  6. dziekuje.;) sliczne rzeczy.;)

  7. sukienka w kwiatki z kokardką jest przeurocza:)

  8. Ilona. says:

    Świetne ciuszki upolowałaś :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  9. Pierwsza bluzka jest swietna ;)

  10. exality says:

    neonowa spodniczka boska!

  11. guuuffy says:

    sandałki są piękne:D

  12. fleurr says:

    Sukienka w kwiaty jest boska! :)

  13. VIOLET says:

    pomarańczowa spódniczka- piękna!

  14. śliczna sukienka z TopShop :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  15. Bryzejda says:

    Pierwsza sukienka świetne na Tobie leży:) No i neonowa spódniczka- cudo ;)

  16. sliczna dluga sukienka - szukam takiej :)

  17. Alession says:

    pięknie ;) obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    www.alessionfff.blogspot.com

  18. Paula. says:

    śliczne rzeczy. :D

  19. Czarna sukienka jest śliczna :D

  20. fajne zakupy:) ślicznie wyglądasz:)
    zapraszam w wolnej chwili na myloovelyfun.blogspot.com

  21. martienn says:

    łaaaa ale cudeńka :D udane zakupy
    wpadnij do mnie:)

  22. enya says:

    sukienki i neonowa spódniczka są świetne. :D

  23. Anita says:

    Cudne łupy ;)
    Zapraszam ♥

  24. Mar tysia says:

    świetne zakupy :)
    ta neonowa spódniczka jest cudowna ! ;*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  25. piękne zdjęcia.
    i sukienka ostatnia na zdjęciach jest prześliczna. :)

  26. super nowości, pierwsza koszulka jest mega !

    http://leneshelley.blogspot.com/

  27. Angela says:

    sukienka z Top shopu śliczna!

  28. guuuffy says:

    chyba muszę się wybrać na zakupy heheh ach te wyprzedaże!:D

  29. werii says:

    świetne rzeczy. :)

  30. diarieees says:

    sandałki z house śliczne :)

  31. Wana says:

    Śliczna ta ostatnia sukienka :)

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)