OOTD

Witam!;) Dzisiaj na szczęście jest już piękna pogoda i mogłam skoczyć na zdjęcia.Ostatnio przypomniałam sobie o koszuli,którą kupiłam jeszcze zimą a pokazywałam ją tutaj tylko raz.Przy okazji ubrałam drugą parę nowych butów,żeby je pokazać i strój gotowy;)




 















koszula-New Yorker
t-shirt-House
spodnie-H&M
sandały-miejscowy sklep

Co sądzicie?;)

Categories: , ,

58 Responses so far.

  1. Hanuśś says:

    Ohhh. Co za włosy^^ Miss Polski^^ Pozdrawiam i mam nadzieję, że wpadniesz do mnie;P
    miss-hanuss.blogspot.com

  2. u mnie niestety pogoda nie za ciekawa ;c

  3. EAtB says:

    Świetny masz ten T-shirt! Koszula również :) Wygladasz super ;*

  4. dziekuje .;) sliczna koszula.;)

  5. Bryzejda says:

    Fajnie Ci w takich włoskach :)

  6. ślicznie wyglądasz! ♥

    Serial ekstra! Oglądaj, oglądaj :)

  7. enya says:

    buty świetne ;)

  8. Soloday says:

    Świetne zdjęcia!
    Bardzo ładna jesteś!
    Pozdrawiam
    http://solodayworld.blogspot.com/

  9. oh masz świetne butki !

  10. Kama says:

    Bardzo ładnie wyglądasz, rewelacyjna koszula :)

  11. Bardzo ładne zdjęcia ;-)
    Podoba mi się kołnierzyk z ćwiekami,
    również obserwuję ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

  12. Śliczne włoski :d
    ładny kołnierzyk ja również obserwuję :)

  13. Kate says:

    bardzo fajne buciki pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  14. ładnie wyglądasz

  15. Wiktoria says:

    Śliczne buty ;i T-shirt :)

  16. Eliza De. says:

    Jaka piękna fryzurka! Zakochałam się w butach! :)

  17. Olcie says:

    Świetne zdjęcia *,*
    Ładna koszula :)

  18. Majka says:

    Bardzo fajna koszula, podoba mi się.:)
    Może dziwne pytanie, ale farbowałaś się czy to twój naturalny kolor włosów? Bardzo mi się podoba.:D Haha. A tak poza tym to buty również mi się podobają. Będę wpadać. + dodaje do obserwowanych.:*

  19. fleurr says:

    ładnie sobie włosy zrobiłaś :)

  20. śliczna fryzurka, to po pierwsze a całość genialna:)

  21. guuuffy says:

    koszulkę znam:D

  22. świetne bucki i genialne miejsce ;)

    http://venuuska.blogspot.com/

  23. Sugar says:

    Piękne buciki <3 Ogólnie zdjęcia są świetne :)

  24. Śliczna < 3
    Bardzo podobają mi się twoje kłaczki ♥

  25. Ilona. says:

    Świetnie wyglądasz ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  26. Eustazja says:

    koszula świetna c:

  27. KaRla says:

    Strasznie ładne zdjęcia ! :)

  28. włosy to masz prześliczne! :)

  29. Świetny zestaw ;)
    Super wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

  30. Ale jesteś szczuplutka ;o
    no szok;d ałe ładne masz włosy <3
    obserwujemy? ja juz ;d

  31. WikaQus says:

    Ładnie wyglądasz :))

  32. świetny look!:))

    dziękuję za miły komentarz:)

  33. Ciekawie połączyłaś koszulę z t-shirtem :)

  34. Ronni ♥ says:

    ciekawy OOTD :)


    Zapraszam do siebie ^^
    ronni-bloog.blogspot.com

  35. Marta says:

    idealna figura! *,*
    swietnie ;)

  36. Natt. says:

    sadze, ze masz mega dlugie nogi :D

  37. Karolina says:

    Mrrau, jakie chudziutkie nogi <33
    POZDRAWIAM!
    Może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))

  38. swietnie wygladasz :)

  39. werii says:

    bardzo ładnie. ;)

  40. Ina says:

    Świetna koszula, bardzo lubię naćwiekowane rzeczy :)

  41. Jakos nie bardzo mi pasuje ten kołnierzyk do tej bluzki, ale zdjecia bardzo ladne ;)

  42. Mar tysia says:

    Świetna ta bluzeczka ;*
    mar-tysia.blogspot.com

  43. Eveline says:

    Mi bardzo podoba się ta ciemna koszula i spodnie.
    Pozdrawiam i zapraszam : www.pieknekosmetyki.blogspot.com

  44. Bardzo mi się podobają te sandałki , super są

  45. Bardzo fajna notka :)
    Obserwujemy?

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

  46. Ładna koszula ^^

  47. Lucka. says:

    Rzeczywiście, fajne połączenie, ale ja bym to założyła albo bez koszulki, albo bez koszuli, takie tam moje zdanie. Chociaż ogólnie wszystko wygląda super :)

  48. Angie says:

    ślicznie dziękuję


    spodnie świetne
    ciekawy pomysł: t-shirt na koszulę ;)

  49. Capp says:

    Super outfit :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

  50. Ruda M says:

    Świetnie wyglądasz ! A buciki są Super :)

  51. Kinga says:

    Świetnie wyglądasz i bardzo ładne masz te buciki.
    Pozdrawiam.;)

  52. jowita says:

    Koszula rewelacja:) a połączenie jej z T-shirt'em bardzo oryginalne ;))

  53. Magda Gie says:

    super sa te butki :)

  54. DużePe says:

    piękne zdjęcia!

  55. sue says:

    śliczne zdjęcia!!

  56. Am♥ says:

    Bardzo ładne buty. Cały strój bardzo fajny delikatny i zadziorny ;]

    am-aam.blogspot.com

  57. Dorothy says:

    Farbowałam,naturalny mam trochę ciemniejszy;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)