Outfit

Hej,hej!W ostatnich dniach nie miałam zbytnio czasu na komputer,zresztą w tym tygodniu prawdopodobnie jadę na wakacje,także też nie będę go miała pewnie za dużo.W każdym razie teraz mam chwilę i postanowiłam to nadrobić i coś tu napisać.Jest tak gorąco,że się roztapiam,zrobiłam dzisiaj zdjęcia stylizacji gdy byłam w Miliczu,a po powrocie znowu wskoczyłam w strój i do basenu,bo nie da się inaczej wytrzymać ^^

Ostatnio w moje ręce wpadło kilka nowości.Okulary to jedna z nich,resztę pokażę jak będzie trochę zimniej bo nie są to rzeczy na taką pogodę.










koszula-New Yorker
spódniczka-Bershka
okulary-nn
buty-Vans

Jakiś czas temu pisałam o wywiadzie,do którego zaprosiła mnie inna bloggerka,dzisiaj się ukazał oto link.Zapraszam do czytania;)

Categories: ,

63 Responses so far.

  1. Idealna stylizacja na taki upał jaki panuje u mnie dzisiaj ;)

  2. Arianne says:

    koszula boska *.*


    zapraszam do mnie ;*

  3. Nessa says:

    Ojej wyglądasz fenomenalnie :) uwielbiam Twojego bloga, dlatego też go obserwuje od dawna!:) buziaki <3

    http://mowminessa.blogspot.com/

  4. unkaaa says:

    bardzo ładnie:)
    spódniczka bardzo ładna :)

  5. Hanuśś says:

    śliczne zdjęcia^^ Oczywiście wpadnę i przeczytam^^
    Pozdrawiam i zapraszam do sb (za każdy kom. i obserw. zawsze rewanż)
    miss-hanuss.blogspot.com

  6. spódniczka jest cudna <3

  7. WikaQus says:

    Ojeju, jak pięknie wyglądasz *_*

  8. Pięknie jak zwykle ;)

  9. Dagga says:


    Naprawdę świetnie wyglądasz :)

  10. Ćwieki przy tej koszuli są świetne ..

  11. świetna spódniczka :)

  12. Agnietek says:

    Śliczna stylizacja. bardzo spodobał mi się kolorek spódnicy:)

  13. Piękny outfit, bardzo lubię takie zestawienia
    P.S Napisałaś u mnie, że mnie obserwujesz, a wcale tak nie jest. Odwdzięczę się dopiero jak zaczniesz mnie na serio obserwować.

  14. super spódniczka i koszula !
    mons-monss.blogspot.com

  15. Świetna stylizacja chociaż ja do tej koszuli założyłabym biustonosz typu topik, wiesz o co chodzi :)

    catchysue.blogspot.com

  16. mam tą spódniczkę tyle, że czarną :D

  17. Fajna stylizacja. :)

    http://rebellenliebe.blogspot.com/

  18. fajna koszulka :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  19. Spódniczka mega <3
    Pozdrawiam d;

  20. fleurr says:

    Spódniczka jest rewelacyjna! :)

  21. Dorothy says:

    Chyba źle popatrzyłaś,obserwuję jako dora-figo:) Weszłam sprawdzić i mam Cię w obserwowanych;)

  22. bardzo bardzo ładnie! :)

  23. Ekstra wyglądasz, bardzo fajna koszula. :)

  24. Evil says:

    Ostatnie zdjęcie - Mega!

  25. Ewa says:

    Bardzo pozytywne zdjęcia, świetne okulary:)

  26. Ruda M says:

    Mam podobną koszulę ! :) Świetne połączenie !

  27. Claudia says:

    świetna spódniczka ^^

  28. KaRla says:

    Śliczne te zdjęcia! :)

  29. Tinaaa says:

    Spódnica. *_*

  30. KASIA says:

    świetny look :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

  31. IkaGela says:

    bardzo fajne zestawienie :)

  32. super wygladasz:-)

  33. Świetne zestawienie, piękny kolor spódniczki, dziękuję za odsyłacz, pozdrawiam!
    Styl Bycia

  34. Ok, mam Cię :) Już zaobserwowałam :)

  35. sue says:

    oj jak łanie wyglądasz :*

  36. Claudina says:

    Nice blog! Would you like follow each other?

  37. Bryzejda says:

    Ciekawy wywiad :) No i świetna spódnica:)

  38. Spódniczka jest super, pięknie podkreśla opaleniznę ;)
    Buziaki!

  39. super wyglądasz :)

  40. EAtB says:

    Wyglądasz genialnie! Bluzeczka mega, spódniczka po prostu cudny kolor sama bym taką chciała ;) Cudo!

  41. bardzo bardzo fajny strój !

    Właśnie dziś po chwilach zwątpienia powróciłam do blogowania ! Zapraszam serdeczni ; )
    http://nikusia1702.blogspot.com/

  42. Ja właśnie kupiłam sobie identyczne okulary ;D

  43. Avis says:

    Świetne *.*
    Najlepszy na taką pogodę ;)

  44. Wywiad jest świetny. Zakochałam się w twojej koszuli *_*

    Zapraszam na mój nowy post ; *
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  45. Patrycja says:

    Cześć.
    Zapraszam Cię na nowego bloga oceniającego - http://tajemnicza-ocena.blogspot.com/
    Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

  46. Cudowny outfit. Mam nadzieję, że będzie ich więcej !
    Obserwuję i zapraszam do siebie dreamcom21.blogspot.com

  47. exality says:

    spodniczka jest boska :) zapraszam do mnie na konkurs http://exality.blogspot.com/2013/07/konkurs.html :)

  48. Kinga says:

    Świetna stylizacja, spódniczka się fajnie wyróżnia;)
    Pozdrawiam!

  49. Ina says:

    Śliczna ta mgiełka :)

  50. Angie says:

    wypróbuj polecam

    koszula jest świetna! spódnica ma cudny kolor!

  51. Kama says:

    Jak zawsze wyglądasz wspaniale :)

  52. Venus says:

    super stylizacje - świetnie połączenie kolorów

  53. ale ślicznie wyglądasz:D spódnica jest cudowna:)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

  54. Genialna stylizacja!
    Pozdrawiam

  55. ZagubiONA says:

    Na każdym zdjęciu wyglądasz prześlicznie :)

  56. masz świetny styl ! :*
    http://ondrematx.blogspot.com/

  57. Cudownie wyglądasz!

  58. Rose♥ says:

    Spódniczka i koszula jest mega! ;D

  59. patrycja. says:

    cudowny zestaw ;D

  60. diarieees says:

    koszula cudowna! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)