Pieski

Hej!Byłam dzisiaj w Miliczu obejrzeć małe husky'ie i wybrać sobie jednego,dlatego pokazuję szybko zdjęcia i lecę.






Ten,który mi najpiękniej pozował, najbardziej od samego początku mi się podobał i to chyba jego wybiorę;)





Słodkie są,prawda?;)

27 Responses so far.

  1. Jakie słodziaki , wszystkie bym przygarnęła :) .. i tą koszulę z ćwiekami także !

  2. jakie słodziaczki <3 ;)

  3. Olcie says:

    Boziu jakie słodkości ♥

    www.olcie323.blogspot.com

  4. Eustazja says:

    jakie słodkie *-*

  5. Awww, jakie słodziaaki! <3

  6. Eliza De. says:

    Jakie słodziaki! :)))

  7. Rose♥ says:

    Jakie słodziutkie <33

  8. andzia says:

    o ja jego..., jakie słodziaki. *.* :))

  9. O jejciu, jakie słodziaki *.*

  10. fleurr says:

    O jakie słodkie! Chcę takiego!!!!!

  11. Jakie piękne szczeniaczki! Słodziaki *.*

  12. Ruda M says:

    Są Cudowne :) Obserwuje

  13. WikaQus says:

    Ojeju jakie słodkie ;))

  14. Na prawdę są przesłodkie. :) ♥
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  15. guuuffy says:

    są przeurocze:D

  16. Sliczne ;* Napewno bedzie dobrym kompanem :)
    Styl Bycia

  17. słodziaki! :) ja wczoraj znalazłam malutkiego kotka :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  18. Marta says:

    jejejej! przesłodkie! *,*

  19. klaudmen says:

    strasznie slodkie kotki <3

  20. Przesłodkie są ;)
    Przygarnęłam kiedyś huskiego i wiem ze potrzebuje duuuuzego ogrodu ;)

  21. Kinga says:

    Jejciu są cudowne:)
    Uwielbiam takie malutkie psiaki.
    Pozdrawiam.

  22. enya says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaale słodkie. *.*

  23. KaRla says:

    o jejku ale kochane !! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)