Stawy

Hej;)Notka miała pojawić się wczoraj,ale wracając z przejażdżki rowerowej zostałam wyciągnięta na grilla.Miałam iść w sobotę,ale miałam inne plany,na szczęście cały weekend grillowali i przez to wróciłam wczoraj do domu później niż planowałam.

Dzisiaj też cały dzień byłam zajęta i dopiero przed chwilą uruchomiłam komputer.Teraz mam zamiar obejrzeć jakiś film.
 Kilka zdjęć z wczorajszej wycieczki:











A wy jak spędziłyście weekend?:)

Categories: ,

34 Responses so far.

  1. Fajnie,lubie czasem takie klimaty;))

    Buziaki!

  2. Bryzejda says:

    I bardzo dobrze robisz;) Spędzaj na dworze jak najwięcej czasu:)

  3. Ach, zawsze miło jest iść na przejażdżkę! Super zdjęcia:)

  4. bardzo fajna bluzeczka i świetne fotki :)

  5. Eustazja says:

    Jej jaka chudzina z Ciebie *-*

  6. Julia♥ says:

    Śliczne zdjęcia!♥ widać, że miałaś udany weekend! Chciałam powiedzieć, że bardzo lubię twojego bloga i postanowiłam dodać Cię do rubryki 'tu zaglądam' u mnie na stronie :)

    http://jullandia.blogspot.com/

  7. Fajny blog i bardzo ładne zdjęcia ;)

    evelyne9253.blogspot.com

  8. Asia says:

    fajne fotki :) ja się opalałam

  9. cudowne zdjęcia :*

    venuuska.blogspot.com

  10. WikaQus says:

    Pięknie wyglądasz :))

  11. ja nad morzem :)
    ładne zdjęcia ;*
    zapraszam do komentowania : wandzik-waandzik.blogspot.com
    ooxox, wandzik.

  12. jadwigaa says:

    jejku jaka ty chudziutka ;)

  13. Masz cialo jak modelka O: Swietne!

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

  14. KaRla says:

    Ślicznie wyglądasz :) Cudowne zdjęcia :D !

  15. guuuffy says:

    świetnie wyglądasz:D chudzinko!:D

  16. Kinga says:

    o rowerek, super:)
    Sama bym sobie pojeździła:)

  17. Zdjęcia są śliczne, a Ty wyglądasz tak uroczo ;)

  18. Venus says:

    ładne zdjęcia :)

  19. Bardzo ładne zdjęcia.:D

  20. Piękne zdjęcia :3

  21. marii says:

    śliczne zdjęcia :)

  22. EAtB says:

    Super wyglądasz, piękne widoki ;) Ja tam sie w weekend opalałam ;P

  23. fleurr says:

    Bardzo ładne te zdjęcia. Też wybrałabym się na jakąś przejażdżkę :D

  24. Zdjęcia *.* Ja weekend spędziłam na spotkaniach ze znajomymi i rodziną :) zapraszam do mnie amsilveraj.blogspot.com

  25. Zdjęcia *.* Ja weekend spędziłam ze znajomymi i rodziną :)
    zapraszam do mnie, amsilveraj.blogspot.com

  26. Margaret says:

    ale ty jesteś szczupła :D

  27. diarieees says:

    piękne zdjęcia, te łabędzie! :))

  28. exality says:

    uwielbiam zdjecia nad woda :))

  29. Dominika says:


    Ale szczupła jestes !, mimo wszystko wyglądasz uroczo !
    Zapraszam :)

  30. Ekstra zdjęcia, bardzo fajna taka przejażdżka. ;)

  31. Jesteś śliczna i jeszcze taka chudziutka ! Zazdroszczę :)
    http://quitenormally.blogspot.com/2013/07/bulgaria.html u mnie nowy post :)obserwujemy?ja już tak

  32. Ewa says:

    Uwielbiam tego rodzaju wycieczki. Zdjęcia świetne:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)