Stylizacja

Hej!Dzisiaj mam dla Was następna stylizacje,ostatnio trochę się rozszalałam,dlatego teraz postaram się napisać notki na inne tematy.Pomysły są,ale już od dawna odwlekane,teraz mam czas więc mogę je napisać.Jutro postaram się pokazać co dostałam dzisiaj w paczce.Powiem tylko,że bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam jej zawartość.









 
bluzka-nn
naszyjnik-prezent
marynarka-Vila
spódniczka-Reserved
buty-CCC

Udanego wieczoru!:)

Categories:

56 Responses so far.

  1. Julia♥ says:

    śliczny, elegancki outfit! <3 :)

  2. Pewnie Cię to denerwuje jak ktoś tak mówi, ale muszę..Ty chudzino! śliczna spódniczka.

    catchysue.blogspot.com

  3. sliczna spodniczka.;)

  4. werii says:

    bardzo ładnie. ;)

  5. WikaQus says:

    Pięknie wyglądasz !! :))

  6. Kama says:

    Urocza spódniczka :)
    Wyglądasz genialnie ;)

  7. HAPPYD0LL says:

    śliczna spódniczka :D

  8. Eliza De. says:

    Klasyka! Pięknie :)

  9. Tinaaa says:

    Bardzo ładna koronkowa bluzeczka! *_*

  10. Eustazja says:

    Spódniczka genialna *-*

  11. Kate says:

    Masz piękna figurę :) pozdrawiam

  12. K A L A says:

    cudnie Ci z taką baskinką !;)


    pozdrawiam;)
    K

  13. wyglądasz cudownie *--*

    venuuska.blogspot.com

  14. wyglądasz olśniewająco!

  15. Ina says:

    Uwielbiam baskinki, niestety nie przy mojej figurze :( na Tobie leży za to świetnie :)

  16. KaRla says:

    Ślicznie wyglądasz! Masz idealną figurę! :)

  17. guuuffy says:

    świetna jest ta spódnica:D

  18. Śliczna bluzeczka, bardzo fajny zestaw! :)

  19. Kinga says:

    Super wyglądasz. Prześliczna spódniczka!:)
    Pozdrawiam.

  20. Boski outfit ! ładne masz włosy :)

  21. Śliczna spódniczka z baskinką, bluzeczka też piękna ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

  22. Ilona. says:

    Przepiękna! ;*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  23. Dagga says:

    Ślicznie : ) Elegancko i bardzo ładnie.

  24. EAtB says:

    Super wyglądasz, świetne buty :)

  25. Majka says:

    Tak bardziej elegancko.:) Bardzo podoba mi się spódniczka. W sumie to nigdy nie zwracam na nie uwagi, ale ta jest taka... normalna? No nie wiem. Naszyjnik również fajny.:)Czekam na następną notkę.;)
    http://maya-patricia.blogspot.com/

  26. Karolina says:

    Świetna stylizacja :D
    Ja też już obserwuję
    Pozdrawiam !

  27. Bardzo ładnie. Fajny ma kolor marynarka.:D

  28. Ruda M says:

    Świetnie wyglądasz, a spódniczka jest genialna ! :)

  29. fleurr says:

    Koronkowa bluzka mi się bardzo podoba :)

  30. Spódniczka sliczna ;)
    i dziekuje, na pewno sie przyda!

  31. Marta says:

    Tak elegancko! Pięknie :)

  32. Bryzejda says:

    Ładnemu we wszystkim ładnie :)

  33. Nika ^^ says:

    Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

  34. Angie says:

    dziękuję ;*

    Francja-Elegancja :)
    gdzie żeś to była??

    marynarka ma świetny kolor ♥

  35. baskinek nigdy dość!!:))
    uwielbiam!:)

  36. Neko-chan says:

    Bardzo mi się podoba marynarka, a szczególnie ten kolor!

  37. bardzo ładnie :) tak elegancko :)

  38. Lucka. says:

    Strasznie mi się podoba kolor marynarki, a ona sama zestawiona z koronkową bluzką wygląda cudownie!
    sluchawki-w-uszach.blogspot.com

  39. Pięknie wyglądasz! Świetna fryzura ;)
    Masz genialną figurę ;)

  40. Jejku. Jak ja dawno u Ciebie nie byłam. Nadal szczupłaa.;** Piękna stylizacja Bardzo mi się spódniczka podoba.:))
    Zostałaś otagowana na moim blogu-http://my-life-izabela.blogspot.com/. U mnie dowiesz się więcej. Serdecznie zapraszam.:)

  41. G W E N says:

    ale jesteś chudziutka :*

  42. spódnica jest idealna:) ładnie uszyta!:D podoba mi się marynarka:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

  43. Ania W says:

    Świetny zestaw, prosto, ale bardzo ładnie :-)

  44. kammage says:

    piękna *.*
    Ty jesteś też cała piękna *.*

  45. ZagubiONA says:

    Bardzo fajny blog :)

    + http://towlasnieon.blogspot.com/ Zapraszam do lektury mojego bloga :)

  46. Anita says:

    Lubię takie eleganckie połączenia - świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam.

  47. sue says:

    elegancko, bardoz Ci pasuję!:)

  48. Martyna says:

    uwielbiam takie bluzki. wszystko wspaniale się ze sobą komponuje.

    wpadnij do mnie www.fearlovee.blogspot.com, zachęcam do obserwowania :)

  49. Uwielbiam takie stylizacje przede wszystkim elegancko :)

  50. jowita says:

    Elegancko i zmysłowo- super:)

  51. Julia♥ says:

    śliczne ci wyszły te loki! <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie :)♥

    http://jullandia.blogspot.com/

  52. Ewa says:

    Stylizacja rewelacyjna, świetne zestawienie:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)