Zwierzaki

Cześć;) Dzisiejszy dzień minął mi strasznie szybko.Może to dlatego,że spałam długo,a potem pojechałam do Milicza.Przed chwilą dotarłam do domu i zaraz biorę się za czytanie następnej książki.

Dzisiaj post taki zwyczajny,dodam kilka zdjęć moich zwierzaków,kilka moich,a już jutro stylizacja(o ile pogoda nie pokrzyżuje mi planów)











Do jutra;)

Categories: , ,

29 Responses so far.

  1. Anita says:

    Urocze zwierzaki : )
    PS mam identyczne buty <3
    Zapraszam na konkurs ;*

  2. Piesek jest niesamowicie słodziutki :)

  3. Ilona. says:

    Słodziutkie masz zwierzęta :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  4. kurczę, skusiłabym sie na te Air Maxy :)

  5. Maxy masz! Świetne!

    catchysue.blogspot.com

  6. Eliza De. says:

    Pies jest uroczy! A kotek słodki! :))

  7. EAtB says:

    Twój kot jest przesłodki *-* Super masz te buty! :D

  8. malinka says:

    ajć!!!! te buciki są cudowne!!!!! a zwierzaczki są przesłodkie !!!

  9. urocze zwierzaki! bardzo fajne zdjęcia :)

  10. fleurr says:

    Fajne zwierzaki :)

  11. Julia♥ says:

    jakie śliczne!! <3 <3 uwielbiam Twojego bloga! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie. xd

    http://jullandia.blogspot.com/

    ♥♥♥

  12. G W E N says:

    boskie buty <3

  13. Bryzejda says:

    Fajne zdjęcia:)

  14. Eustazja says:

    zwierzaczki *-*

  15. moadrafts says:

    jakie śliczne zdjęcia i mega słodki kotek!
    zapraszam do mnie :p

  16. śliczne zwierzaczki!:))

    dziękuję za miły komentarz;)


    pozdrawiam

  17. ps obserwuję i także zapraszam;)

  18. śliczny kot! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  19. Jakie słodkie *o*

  20. Super zwierzaki ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

  21. WikaQus says:

    Pięknie wyglądasz ;)

  22. Jejciu jakie zwierzaczki. Widzę, ze kotek lubi pozować. Ha ha

  23. jak ja uwielbiam koty .;))

  24. diarieees says:

    uwielbiam koty <3! air maxy masz fajne.

  25. dziękuję za miły komentarz:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)