B&W

Cześć:) Dzisiaj pojechałam do Milicza i spotkałam się z koleżanką.Nie widziałyśmy się już tak długo,że nie mogłyśmy się nagadać^^ Po powrocie wyszłam na spacer z Xeną,która już jest strasznym urwisem i przynajmniej po spacerze jest trochę spokoju,bo śpi:D

Teraz mam dla Was stylizację z spódnicą,którą kupiłam w poniedziałek.Długo takiej szukałam,dlatego gdy ją zobaczyłam od razu wiedziałam,że ją kupię;)












bluzka-nn
spódnica-New Yorker

Jutro wybieram się na urodziny do kolegi,a potem zostaję na noc u koleżanki,także odezwę się najprawdopodobniej w sobotę,dlatego już teraz życzę Wam udanego weekendu!;)

Categories: , ,

61 Responses so far.

  1. guuuffy says:

    piękna spódnica:D

  2. Ilona. says:

    Ale pięknie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  3. Ślicznie wyglądasz ;-) Piękne buty^^
    Ja tez czasami nie mogę się nagadać z koleżanką ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com/

  4. Eliza De. says:

    Świetna spódnica! Nie spotkałam jeszcze takiej! ;)

  5. AgataP says:

    Ale wspaniale wygladasz! Piękna bluzka

  6. Karis says:

    świetna spódnica :)) !

  7. przepiękna ta spódnica :)

  8. Jesteś ładna i wysoka. Piękne kolorki ;3

  9. Bryzejda says:

    Świetnie wszystko razem połączyłaś:)

  10. Eustazja says:

    Świetnie wyglądasz :)
    buty są boskie ^^

  11. Naprawdę świetna ta spódnica! :)
    Też dodałam do obserwowanych :)

  12. Claudia says:

    świetnie wyglądasz! :D

  13. świetnie wyglądasz ;)

  14. India says:

    You look so pretty!

  15. aveganja says:

    cudna spódnica! :)

  16. buka says:

    wyglądasz bosko:) spódnica jest cudna:) obserwuję:)

  17. rewelacyjnie! piękna spódnica i szpilki <3 czekam na nowy post :)
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

  18. Natalie says:

    Kochana, jaka Ty jesteś wysoka :*. Aż zazdroszczę! Śliczna dziewczyna z Ciebie a stylizacja jest genialna :)

  19. piekna spodnica:-) ślicznie wszystko pasuje:-)

  20. Maolamia says:

    Skąd ja to znam, zawsze jak długo się nie widzę z jakąś koleżanką to też nie możemy się nagadać ;)
    Na prawdę piękna ta spódnica, bardzo do Ciebie pasuje :)

  21. KaRla says:

    Śliczne zdjęcia i cudownie wyglądasz! :)
    Nie chcę żebyś uznała to jako spam, ale chciałam cię zaprosić do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu:) Możesz wygrać swój własny portret, który dla ciebie wykonam :) Zapraszam :)

  22. Ina says:

    Uwielbiam ciuchy NY, spódnica jest boska, szkoda, że przy moim wzroście takie ubranie nie robią wrażenia :(

  23. Bardzo ładna bluzka :))

  24. Super wyglądasz, bardzo ładna spódnica. Również życzę miłego weekendu. :)

  25. Kurde, ile Ty masz wzrostu? Na mnie wszystkie te spódnice są za długie, a też mi się podobają no..

    catchysue.blogspot.com

  26. Oo ślicznie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja :)

  27. Bardzo lubię sukienki MAXI

  28. Kama says:

    jak ślicznie wyglądasz ^^

  29. Wyglądasz cudownie!:)

  30. fleurr says:

    Twoje stylizacje są coraz lepsze :)

  31. Angie says:

    :)

    świetny zestaw. moja mama od razu by pokochała, bo uwielbia B&W
    spódnica też jest świetna! droga była?
    4,8,10 - śliczne zdjęcia!

  32. Wana says:

    śliczna bluzeczka i buty :D

  33. Kinga says:

    Śliczna spódnica, bardzo ładnie prezentuje się z tymi bucikami.;)
    Pozdrawiam!

  34. sukienka świetna, przedostatnie zdjęcie magiczne:)

  35. Dominika says:

    Ślicznie wyglądasz, napatrzeć się nie można ! Super ta spódniczka :)

  36. Ania W says:

    Ładnie Ci w tej maxi :-)

  37. Wyglądasz cudownie! Uwielbiam spódnice maxi. :) Piękne zdjęcia! :)
    ♥ blog

  38. świetnie wyglądasz ;)

  39. oo lubię długie spódnice , w moim ostatnim poście piszę akurat o spódniczkach ;)))
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

  40. sue says:

    jak dama, ślicznie!!!:*

  41. AGA-KA says:

    ładny, kobiecy zesatw. mimo klasycznej kolorystyki wcale nie jest banalny. :)

  42. Cudowna ta spódnica *.* Bluzka również mi się bardzo podoba ! ; D

    http://blog-pattie.blogspot.com/

  43. Świetny zestaw najbardziej podoba mi się bluzka :)

    eliinphotography.blogspot.com

  44. jadwigaa says:

    bardzo ładnie wyglądasz ;)

  45. Dorothy says:

    Nie wiem dokładnie ile,ale troszkę ponad 170 cm;)

  46. Dorothy says:

    Nie wiem dokładnie ile,ale troszkę ponad 170 cm;)

  47. Dorothy says:

    Nie była droga;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)