Xena

Hej;)Moje dzisiejsze plany się trochę zmieniły-miałam się spotkać z kolegą,ale niestety nie mógł przyjechać.Po południu za to zadzwoniła do mnie koleżanka z kolegą i powiedzieli,że mogą zaraz do mnie wpaść.Trochę posiedzieliśmy u mnie,a potem poszliśmy na pierwszy spacer z Xeną.No właśnie!Mam już mojego pieska.Wczoraj byłam ją odebrać,już się rozbrykała i wszystko gryzie...łącznie ze mną:D Teraz kilka jej zdjęć;)












W najbliższym czasie przyjdzie do mnie kilka paczek,z tego co wiem jutro dostanę już pierwszą.Nie mogę się doczekać,żeby Wam pokazać te rzeczy,jednak myślę,że pokażę wszystko dopiero jak przyjdą wszystkie paczki;)

A Wy jak spędziłyście ten dzień?;)

PS.W następnej notce ostatni post ze Skorzęcina i stylizacja:)

33 Responses so far.

  1. enya says:

    jaka słodka. *.*

  2. o jaaa ale cudowna kruszynka <3

  3. Jaka śliczna ona jest! Przesłodki psiak :)

  4. śliczny pieszczoch !

  5. sue says:

    o jejku, przesłodziak :*

  6. Jaki slodziaczek ;o .
    No ja dzisiaj spedzilam dzien na pakowaniu i teraz na chlopaka czekam :>

  7. śliczne pieski;)))

  8. Ilona. says:

    Słodziutka! *.*

    kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  9. aaaaaa! Oszalałam na punkcie Kseny! Jest absolutnie słodka! <3

  10. Aha, i oczywiście, dodaję do obserwowanych, bo ten blog, to miłe miejsce i mam wrażenie, że fajna osóbka z Ciebie:)

  11. słodka, ma w sobie coś.. no coś :) bardzo ładne zdjęcia :D

    http://venuuska.blogspot.com/

  12. Patrycja says:

    Świetne zdjęcia. :)

    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

  13. Ania W says:

    Ojej, jest urocza! Ile ja bym dała, żeby mój Laki znów był taki malutki! :-)

  14. OMGGG! ADORABLE! :)

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    P.S. rowniez obserwuje :)

  15. Bryzejda says:

    Ale ma urocze spojrzenie :)

  16. Ale wspaniała! :)

  17. Karou says:

    Aww, jaka słodziutka *-*

  18. fleurr says:

    Ale słodki piesek :D Śliiczny

  19. Oj widzę, że york nieciekawie go przywitał ;)

  20. Anita says:

    Urocza <3
    Zapraszam ♥

  21. Piesek jest cudowny! <3
    Śliczne zdjęcia! :)
    ♥ blog

  22. WikaQus says:

    Jaki słodki piesek ♥♥♥

  23. Kinga says:

    Ah,ah ale ja uwielbiam takie małe pieski.
    Mogę patrzeć na nie godzinami.;)

  24. Rosalie says:

    jejuuu ;) jaki słodki

  25. es_joanna says:

    Zakochałam się w tej psince! :)

  26. Angie says:

    pierwsze i szóste zdjęcie jest przeurocze
    a na czwartym to co liże to but?? :)
    moje pytanie brzmi... to Border Collie czy tylko przypomina???

  27. Dorothy says:

    Tak to but:D Wszystkie buty trzeba chować bo gryzie strasznie;)

    Nie,to husky;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)