Mix zdjęć

Cześć;) Dopiero niedawno dotarłam do domu po ognisku.Było świetnie!Fajnie było spotkać się z większością klasy przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.Jestem strasznie zmęczona,a jeszcze muszę iść umówić się do fryzjera,teraz strasznie żałuję że pofarbowałam włosy,no ale cóż tego już nie cofnę.

Tak jak pisałam wcześniej mam dla Was stylizację z jedną z nowości,ale z racji tego że w ostatnim poście była stylizacja dzisiaj mały mix zdjęć,a w następnym poście już outfit;)







Do napisania;)

37 Responses so far.

  1. Widzę, że Twój piesek 'cierpi' na heterochromię, uroczy jest :)

    catchysue.blogspot.com

  2. Natalie says:

    Cudne zdjęcia :).

  3. Cudowne zdjęcia! :)
    Piękne psiaki i kotek! :)
    ♥ blog

  4. KaRla says:

    Ale śliczne zdjęcia ^^

  5. Przepiękne zwierzaki! *.*

  6. Karou says:

    Bardzo ładne zdjęcia.
    Przeurocze zwierzaki *-*

  7. Neelisaa says:

    Pieski są przesłodkie ;)

  8. Est Rella says:

    Mega słodkiego masz tego czarnego pieskaa! ♥
    P.S. Do której klasy idziesz? :))

  9. Lola says:

    ooooo te psiaki są cudne <3

  10. EAtB says:

    Pięknie wyglądasz, hehe świetne psiaki :D

  11. ale słodkie pieski;))

  12. jeeej jaki słodki psiaczek :)!

  13. śliczne zdjęcia :)
    bardzo miły i pozytywny blog ;}
    obserwuje i zapraszam
    http://kamilowelove.blogspot.com/

  14. guuuffy says:

    urocze zwierzaki:D

  15. fleurr says:

    Pieski są słodkie! :D

  16. Ilona. says:

    słodziutkie psiaki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  17. ale piękne pieski :>

  18. Angie says:

    dziękuję :)

    świetnie wyglądasz. tak samo zjawiskowo jak na pierwszym Twoim zdjęciu w poprzednim poście.
    Xena jest przecudowna ♥ a to pierwsze zdjęcie z przyjacielem/przyjaciółką jak ciągnie za ucho jest mega!

    nie żałuj, ze farbowałaś włosy. wyciągnij wnioski i lekcję na przyszłość. tak Ci źle i nie popełnisz tego błędu. kropka!

  19. Cudny mix ;)

    Dziękuje za odwiedzinki i zapraszam na dzisiejszy wpis: www.ilonastejbach.blogspot.com

  20. super zdjęcia :)
    fajny kotek :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

  21. Fajny mix. Jakie słodkie psiaki! *.*
    Szkoda, że ja nie miałam możliwości spotkać się ze swoją klasa przed rozpoczęciem roku szkolnego :((

  22. Śliczne zwierzątka, słodziaki!
    Pozdrawiam

  23. Ale te zwierzątka są słodkie! <3

  24. ania says:

    oooo ten czarny piesek jest przesłodki ♥ Zdjęcia super!

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/

    Buziaki ♥

  25. Jakie piękne psiaki *.* Bardzo podoba mi się skórzana kurtka. Jest taka nieprzeciętna <3

    Zapraszam serdecznie na nowy jeszcze wakacyjny post :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  26. masz yorka? :D Fajne zwierzaki masz :D

  27. ZagubiONA says:

    ślicznie zdjęcia a psiaki są słodziutkie :)

  28. Magda says:

    witam :) planuję rozsprzedaż szafy na swoim blogu,wypowiedz się co sądzisz o tym pomyśle, czy byłabyś zainteresowana. Ciuchy i buty dobrej jakości, z sprawdzonych i znanych firm :) Jestem ciekawa czy mogłabym na Was liczyć :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)