Miły dzień

Cześć;) Tak jak wspominałam wczoraj spała u mnie koleżanka.Nie widziałyśmy się już tyle czasu,że strasznie się za nią stęskniłam.Teraz jestem trochę nie wyspana,bo miałyśmy tyle tematów do obgadania,że poszłyśmy spać późno w nocy.Mam dla Was kilka zdjęć z wczorajszego dnia,poszłyśmy na długi spacer i przy okazji zrobiłyśmy kilka zdjęć.Był to bardzo udany dzień i już się nie mogę doczekać naszego następnego spotkania jak wrócę z wakacji.Teraz biorę się za pakowanie i kończę;)

Na początku kilka zdjęć,które robiłam ja;)






Zdjęcie mojego wczorajszego stroju






Jutro z rana jadę na wakacje i nie wiem jak będzie z aktualizacją bloga,dlatego zapraszam wszystkich na mój instagram,gdzie na pewno będę dodawała na bieżąco zdjęcia:http://instagram.com/dorothy1234,mój nick to dorothy1234 zapraszam do obserwowania;)

32 Responses so far.

  1. KaRla says:

    Śliczne zdjęcia!

  2. Bardzo ładne zdjęcia.:D Miłego wyjazdu.

  3. Super zestaw, piękne zdjęcia, szczególnie ostatnie ♥ Ładnie Ci w okularach! ;)

  4. Pewnie, że wyślij! Zapraszam ;)

  5. KASIA says:

    bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

  6. super styizacja i fajny post

  7. Evil says:

    Śliczne zdjęcia *o*
    Udanych wakacji!

    Pozdrawiam :>

  8. ładne zdjęcia ;)

  9. Karis says:

    piękny zachód słońca <3

  10. Bryzejda says:

    Ładne zdjęcia :)

  11. Tinaaa says:

    Bardzo podobają mi się zdjęcia. *_*

  12. Jadzia says:

    fajny zestawik:)

  13. AGA-KA says:

    faaajne zdjęcia o zachodzie słońca, bardzo klimatyczne. :)

  14. Patrycja says:

    Cześć.
    Zapraszam do udziału w konkursie: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-02-1508.html
    Pozdrawiam. :)

  15. drzoana says:

    zachody słońca są takie malownicze... a Ty taka szczupła! <3

  16. G W E N says:

    śliczna jesteś :)

  17. patrycja. says:

    cudowne widoki, a zdjęcia świetne :)
    ślicznie Ci w tych okularkach :*
    mam prośbe, mogłabyś kliknąć w link na końcu postu u mnie :)

  18. Angie says:

    no niestety nic z tych malin już nie zostało


    świetny strój. minimalistyczny, ale cudny
    shorty miałam kiedyś bardzo podobne
    drugie i przedostatnie zdjęcie najbardziej mi się podobają :)

  19. Ewa says:

    Zdjęcia bardzo ładne. Świetne spodnie:)

  20. fajnie wyglądasz :)

  21. Piękne zdjęcia, sama uwielbiam fotografować zachody słońca. :)
    Śliczny zestaw! ^^

  22. Venus says:

    piękne zdjęcia a ty mogłabyś być modelką :)

    Udanych wakacji :)

  23. to dobrze, że miło spędziłyście czas

  24. Świetne te zdjęcia ze słońcem!

  25. Piękne zdjęcia - bardzo nastrojowe :)
    Bardzo fajne kolory zestawu :)

  26. Ina says:

    Rewelacyjne zdjęcia, zauważyłam, że wokoło masz dużo miejsc do spacerowania :)

  27. jadwigaa says:

    ostatnie zdjęcie zakochałam się !

  28. sue says:

    ale piękne zdjęcia:*

  29. Dorothy says:

    O tak!:) Mieszkam na wsi to dlatego;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)