New in

Cześć!:) Dzisiejsza pogoda jest straszna.Miałam jechać na zdjęcia,żeby pokazać stylizację z jedną z rzeczy,którą kupiłam wczoraj,ale pogoda pokrzyżowała mi plany;< Teraz tak jak obiecałam pokazuję rzeczy,które ostatnio zamawiałam lub te w ramach współpracy.Zacznijmy od tych co sama kupiłam:


Od dawna polowałam na takie zwyczajne,czarne Nike,dlatego gdy znalazłam te nie zastanawiałam się chwili czy je kupić;)


Gdy zobaczyłam ten plecaczek na deezee od razu wpadł mi w oko i pomyślałam,że do szkoły będzie idealny;)


Naszyjnik  pochodzi od sprzedawcy na allegro,nick to mfashion29(http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28033724).Paczuszka szybko dotarła,naszyjnik jest bardzo dobrze wykonany i pięknie się prezentuje z eleganckimi rzeczami;)
Zapraszam również do polubienia ich strony na facebook'u -https://www.facebook.com/mfashion29?fref=ts



Szpilki pochodzą od sprzedawcy na allegro o nicku Salon_Anka (http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=12858825).Mogę z czystym sercem polecić tego sprzedawcę,ponieważ buciki są jeszcze śliczniejsze na żywo,wygodne i przesyłka ekspresowa,w środę wysłane i już następnego dnia były u mnie!:)





W najbliższym czasie stylizacje z tymi rzeczami;)

Mamy już niestety ostatnie dni wakacji,ja postanowiłam je wykorzystać i prawie codziennie coś zaplanowałam.Jutro prawdopodobnie spotykam się z koleżanką,dawno się nie widziałyśmy,także nie mogę się doczekać;)

Która z rzeczy podoba Ci się najbardziej?:)

Categories:

62 Responses so far.

  1. klaudmen says:

    buty sa niezle <3
    klaudmen.blogspot.com

  2. Świetne rzeczy kopiłaś ;p bardzo podoba mi się ten plecak ;p
    A szpilki to już w ogóle mega. Bardziej gustowałabym w platformach.. ale te też mogą być ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com/

  3. plecak i szpilki świetne! :)

  4. guuuffy says:

    plecak jest rewelacyjny!:D

  5. Eustazja says:

    szpilki są cudowne *-*

  6. Ilona. says:

    Plecak i buciki są przecudne! <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  7. fajny plecak, poluję na taki :)

  8. śliczne szpileczki<3

  9. Ols. says:

    prześliczny plecaczek:) i cudowne buty.
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://olsbloog.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

  10. Swietne rzeczy:) buty jak dla mnie najladniejsze;)

  11. Buty Nike i te drugie sa swietne ;)

  12. Kasia M says:

    Te szpilki są niesamowite! :)

  13. Te nike są świetne! Co prawda bardzo często widzę je na ulicy u różnych dziewczyn, ale to tylko potwierdza jakim są hitem :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

  14. Bryzejda says:

    Boty są boskie :)

  15. Bryzejda says:

    Przepraszam buty* :)

  16. Adrie says:

    Świeetne są te rzeczy *_* plecak rewelka, podobnie jak i butki ;)
    pozdrawiam serdecznie!

  17. wszystkie rzeczy są genialne, ale chyba szpileczki i plecak skradły najbardziej moje serce! *.*

  18. Eliza De. says:

    Wszystko podoba mi się! :D
    A szpilki są genialne!

  19. Karis says:

    buty fajne :)) i plecak genialny ^.^

  20. buty piekne a plecak tez wpadl mi w oko na deezee ;]

  21. Roxy!♥ says:

    Genialne masz te nowości. Plecak świetny! ;3

  22. cudne szpilki i plecak !

  23. Tinaaa says:

    Plecak i szpileczki to cuda! *_*

  24. Kinga says:

    Prześliczne szpileczki i plecak.;)
    Pozdrawiam serdecznie!

  25. buty <3 plecak <3 szpilki <3 uwielbiam!

  26. Mam bardzo podobny naszyjnik i plecak jest świetny! :)

  27. Ania W says:

    Nike i bransoletka najlepsze, bardzo mi się podobają :-)

  28. Ina says:

    Świetne szpilki, mi takie niestety spadłyby z nóg bo noszę rozmiar dziecięcy ;)

  29. Jumi says:

    Plecak świetny <3 ostatnio takie wielbię, sama mam w koniki! ^^

  30. Wszystkie mnie się najbardziej podobają :) Nie mogę się zdecydować, która bardziej :)
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://desenflamme.blogspot.com

  31. naszyjnik zdecydowanie!

  32. Asia says:

    ja dzisiaj idę na zdjęcia. :) plecak i buty ♥♥♥

  33. naszyjnik jest bardzo ładny :)

  34. Dominika says:

    Plecaczek podoba mi się najbardziej , jest świetny ! :)

  35. plecak i nike super :)

  36. plecak i nike super :)

  37. Wspaniałe szpilki i świetny nagłówek! :)

  38. Kama says:

    Poszukuję tego plecaczka, jest świetny :)

  39. Boskie buty i plecak ;)

  40. Naszyjnik i plecak są świetne.:)

  41. Angie says:

    :)

    widzę, że Twoje zakupy udane :)
    plecaczek, że tak spytam, w jakiej cenie??
    a szpileczki z dżetami ile ???

    najbardziej? P L E C A K :)

  42. sue says:

    ojej 1 butki i plecaczek najepsze!!!:*

  43. Nike i szpilki są śliczne <3
    Obserwuje :)

    czarankreska-barw.blogspot.com

  44. andzia says:

    piękne szpilki. :)
    a plecak po prostu świetny. :)
    obserwuję.
    zapraszam. :)

  45. werii says:

    świetny plecak. :)

  46. Nie podobają mi się tylko buty. :)
    Plecak jest zdecydowanie najładniejszy, ale wszystkie rzeczy są boskie! :)
    ♥ blog

  47. Dorothy says:

    Plecaczek jakoś ponad 100 zł z przesyłką,a buty dostałam w ramach współpracy;)

  48. Podoba mi się! Połączenie bieli i czerni zawsze na TAK!
    Zakochałam się w Twoich szpilkach!
    Pozdrawiam

  49. Plecak rewelacyjny! *.*

  50. buka says:

    świetne zakupy:) naszyjnik jest śliczny:)

  51. diarieees says:

    w plecaku się zakochałam !

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)