Nowości

Hej hej;) Dzisiaj szybciutka notka,bo mam masę rzeczy do zrobienia.Już wróciłam z wakacji i było świetnie.Więcej napiszę jutro jak ogarnę zdjęcia bo jest ich multum.Teraz pokazuję moje 2 nowości-spodnie i bluzę.W niedzielę rano było zimno i taki strój był jak najbardziej odpowiedni.Zdjęcia zrobione przed domkiem,by tylko pokazać moje ostatnie łupy;)










A teraz biorę się za wybieranie zdjęć,jutro na pewno dodam tutaj dużo więcej zdjęć niż dzisiaj!:)

Categories: ,

25 Responses so far.

  1. Fajna bluza, ale spodnie mi się bardziej podobają.^^ Zawsze podobały mi się tego typu spodnie.
    Pozdrawiam.

  2. Ragione says:

    śliczny zestaw :) U mnie post, który czeka na Twoje pytania :)

  3. KaRla says:

    Super zestaw! Uwielbiam taki styl :)

  4. Mar tysia says:

    fajna bluza ! :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  5. Fajny zestaw - na luzie. Idealny na chłodne dni! Czekam na więcej fotek :D

  6. fajna ta bluza :) ja chyba kupię podobną (pewnie inna niz Twoja, ale taka luźna) na jesień :)

  7. świetnie, lubię luźne zestawy.

  8. Fajnie to wygląda ;) Świetne spodnie!

  9. Ilona. says:

    Piękna bluza :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  10. Julia.♥ says:

    jaka Ty jestes ładna :o
    swietna bluza, gdzie ja kupilas?
    i air maxy <3

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

  11. Dominika says:

    uwielbiam takie bluzy ! Wygodny sportowy styl , ładnie ci :)
    Zapraszam :)

  12. Kinga says:

    Świetny sportowy zestaw.
    Bardzo ładnie wyglądasz:)

  13. Cudowna bluza, gdzie kupiłaś ?

  14. Fajna bluza ;D
    Wpadnij do mnie ^^

  15. Bluza jest świetna, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

  16. Bluza jest świetna! Bardzo ładne zdjęcia :)

  17. fleurr says:

    Bluza fajna ;) Widzę, że strój typowo sportowy :)

  18. Dorothy says:

    Kupiona na allegro;)

  19. jowita says:

    Pełen luz- super:)

  20. diarieees says:

    co za luuuz :) bluza super!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)