Outfit-Skorzęcin

Cześć;) Niedawno wróciłam ze spaceru z Xeną i już miałam się brać za oglądanie kolejnego odcinka serialu,ale pomyślałam,że najpierw tutaj coś napiszę.Wczoraj przyszła pierwsza paczka,dzisiaj kolejna,teraz czekam jeszcze na ostatnią,która przyjdzie w poniedziałek i wtedy pokażę tutaj wszystko.Jedną rzecz możecie już zobaczyć na moim instagram'ie(@dorothy1234).

Dzisiaj postanowiłam dodać ostatni już post z moich wakacji w Skorzęcinie ze stylizacją;)












koszulka-Pull&Bear
spódniczka-Zara
buty-miejscowy sklep

Do napisania!;)

Categories: ,

48 Responses so far.

  1. Bryzejda says:

    Ładne zdjęcia:)

  2. fajnie wyglądasz:)

  3. Asia says:

    świetnie wyglądasz :)

  4. Bardzo ładnie wyszłaś na tle tego jeziorka ;p
    Podoba mi się twój blog. Postanawiam obserwować. ( Tylko mam inne zdjęcie w obserwatorach, ale obserwuje jako Miśka Grabowska)Jeżeli spodoba Ci się mój blog.. śmiało nie krepuj się obserwować ;p Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie. ;-)
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  5. super zestaw :) świetnie pasuje do scenerii ;)
    BUZIAKI :*
    Blog modowy What is in the hat? Nowy post! KLIK!

  6. świetna koszulka ;)

  7. WikaQus says:

    Pięknie wyglądasz :))

  8. Zazdroszczę :) Przepięknie wyglądasz.Cudne sandałki.

  9. bardzo fajna koszulka ;D

  10. Świetnie wyglądasz, sandałki masz cudowne!
    Buciki z instagrama są powalające :D
    Super zdjęcia, miłego wieczoru ^^

  11. świetny zestaw, masz świetną figurę- a te nogi:) byłam kiedyś w Skorzęcinie- bardzo fajne miejsce :)

  12. PaliStory says:

    Prosta stylizacja ale cudowna :)

  13. AGA-KA says:

    fajny zestaw,idealnie pasuje do nadmorskich klimatów! :)

  14. ale jesteś chudzinka! ostatnie zdjęcie wymiata :))

    http://venuuska.blogspot.com/

  15. Ina says:

    Mam taką spódniczkę z H&M i uwielbiam :)
    Dziękuję :)

  16. Ale zgrabna kobieta z Ciebie:) :*

  17. Ale zgrabna z Ciebie kobietka:)

  18. Koszulka jest świetna! Cały zestaw bardzo fajny :)

  19. fleurr says:

    Buty masz bardzo ładne :)

  20. Dziękuję. Ślicznie wyszłaś, jak zawsze ;*
    Same paczki nie są takie ważne ;) Na razie jest dobrze, aj pracuje, amm nadzieje, że osiągnę tyle co Ty ♥Styl Bycia

  21. Ada says:

    Śliczne zdjęcia i śliczna stylizacja :)
    Zdradź co robisz , że jesteś taka szczuplutka ? ;o

    http://insignificantbaby.blogspot.com/
    Obserwuję :)

  22. Angelika says:

    Świetny zestaw :)

  23. Stef. says:

    bardzo ładna koszulka :)

  24. Dominika says:

    Dzięki !
    Ślicznie wyglądasz :) Spódniczka jest extra :) Ściskam
    Pozdrawiam i Zapraszam .

  25. Śliczne nogi :)
    Świetny blog !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Veneaa:*
    http://veneaa.blogspot.com/

  26. Ania W says:

    Jak zawsze wyglądasz bardzo ładnie :-)

  27. kammage says:

    bardzo mi się to podoba jak ktoś ma tak " wygolone " *.*
    bardzo ładnie Ci tak <3 :)

  28. Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy.

  29. uroczo wychodzisz na zdjęciach ;)

  30. amen. says:

    fajna bluzeczka i wgl epicka sceneria na sesję <3

    Zapraszam na mojego nowego bloga. Zaczynam zbierać na nowo obserwatorów i cieplutko witam każdego nowego czytelnika :)

  31. G W E N says:

    świetnie wyglądasz :)

  32. Zazdroszczę nóg ! <33
    obserwujemy?
    zapraszam i pozdrawiam : http://stylerefoulee.blogspot.com

  33. Angie says:

    polecam choć niekoniecznie musi się spodobać :)

    świetna koszulka!
    czwarte, piąte i ósme zdjęcie... ah♥!
    nie mogę się doczekać, aż pokażesz te 3 paczuszki

  34. Angie says:

    nie wiem czy pytałam (skleroza nie boli) ale jakie masz wymiary na blogu obu kolumn i całego bloga (posty plus kolumny)??

  35. zdjęcia są wspaniałe! oczywiście cudowna tunika i zachód słońca,
    obserwuje z przyjemnością
    wspaniale.
    ♥ ♥ ♥ pozdrawiam:* Ola

  36. Przepiękne zdjęcia i sceneria! :)

  37. Kama says:

    śliczna koszulka :)

  38. Świetne zdjęcia, śliczna jesteś! ;)

  39. Dorothy says:

    Szczerze mówiąc nic nie robię:D

  40. Dorothy says:

    Przykro mi ale nie wiem;< Nie robiłam sama wyglądu;(

  41. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)