SHEINSIDE

Hej;) Miałam napisać wczoraj,ale pod wieczór wpadli do mnie znajomi i jakoś potem już tak mi czas zleciał że zapomniałam;D

Do napisania tego posta zabierałam się już od 3 miesięcy,dzisiaj w końcu się zebrałam i poświęciłam trochę więcej czasu na jego przygotowanie.Przedstawiam chyba każdemu znany sklep www.sheinside.com .Ma on świetne rzeczy,dlatego dzisiaj prezentuję kilka moich ulubionych rzeczy z tego sklepu.Przygotowałam rzeczy na zbliżającą się niestety już jesień,bo powoli trzeba już o takich myśleć.



1., 2., 3.4.5. ,6. ,7.8,











Lubicie ten sklep?;)

PS.Co sądzicie o nowym nagłówku?Bardzo dziękuję Dominikowi za jego zrobienie;)

Categories:

29 Responses so far.

  1. kliknęłam w ich sklep ;>
    Mogłabyś kliknąć mi w baner po lewej stronie mojego bloga? Z góry dzięki!:*

  2. Ta bluza z kotkami jest cudowna :) Chyba się na nią skuszę :D

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam także do odwiedzenia naszego bloga i obserwacji :D

  3. Hanuśś says:

    Jej. świetne ciuchy^^ Chciałabym kilka z nich^^ Nowy nagłówek świetny. Bardzo mi sie podoba^^
    Pozdrawiam i zapraszam do sb^^
    miss-hanuss.blogspot.com

  4. W sumie... nic nadzwyczajnego w tym sklepie. Aczkolwiek i tak mi się podobają te ubrana :D
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

  5. No oni mają świetne rzeczy :)

  6. Mają genialne rzeczy ;-)
    Pozdrawiam

  7. Anita says:

    Śliczne ubrania :)
    Zapraszam ♥

  8. ja bede zamawiac kurtke z tego sklepu .;)

  9. Karis says:

    Większość rzeczy bardzo mi się podoba :)

  10. Bryzejda says:

    Nagłówek mi się podoba :)

  11. fajne mają te rzeczy :)

  12. Zakochałam się w tych płaszczykach ;)

    P.s. zmiana baneru na bloga na plus ;)

  13. bluzy i kurtki płaszcze mają ciekawe :)

  14. G W E N says:

    urocze rzeczy ♥

  15. amen. says:

    o m g genialne płaszczyki! :)

  16. aveganja says:

    Będziesz z nimi współpracować? :)

  17. Ooo rewelacyjne swetry! :D

  18. Est Rella says:

    Znam ten sklep i muszę stwierdzić że mają naprawdę fajne rzeczy. Jednak 150zł za sweterek wraz z przesyłką to dla mnie za drogo. ;(

  19. Ania W says:

    Najchętniej wszystko przygarnęłabym do swojej szafy, świetne rzeczy :-)

  20. mają świetne rzeczy :)
    obserwuje
    http://kamilowelove.blogspot.com/

  21. Wana says:

    Tak. śliczne mają tam ubrania :D
    I przepiękny nagłówek
    Wpadnij w wolnym czasie na mojego bloga :)

  22. chyba wszystkie kochamy sheinside :)

  23. poprosiłabym te piękne płaszczyki

  24. Ojej, ten chabrowy militarny płaszczyk jest cudowny <3
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania :)
    www.maruda-ruda.blogspot.com

  25. Dorothy says:

    Niestety nie widzę Cię w obserwowanych ;<

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)