Skorzęcin 1 dzień

Cześć;) Dostęp do internetu na szczęście mam!;) Miałam w planach napisać wczoraj wieczorem,ale do domku wróciłam dopiero w nocy bo wczoraj ostatnią noc byli w Skorzęcinie moi znajomi i to z nimi spędziłam czas.Jest tutaj świetnie!Z racji tego,że zdjęć już z pierwszego dnia mam bardzo dużo,postanowiłam że podzielę zdjęcia na każdy dzień pobytu.Teraz zdjęcia z 1 dnia,czyli z wczoraj.









Wieczorem na plaży Ada dorwała się do aparatu i zrobiła mi mnóstwo zdjęć xd




 


Na koniec zdjęcia,które wykonałam ja:




Aktualnie siedzę na tarasie i pogoda się trochę popsuła,ale to nic bo jutro znowu ma być ciepło.

Categories: ,

34 Responses so far.

  1. Świetne zdjęcia i bardzo ładna spódniczka :)

  2. ale jesteś chudzinką! ♥

  3. jaka piękna spódniczka:) łądnie wyglądałaś. ps. zapraszam do mnie na nowy post:)

  4. ojej, Skorzęcin! przypominają mi sie chwile z dzieciństwa, bo byłam tam co roku na wakacjach :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  5. klaudmen says:

    jestes piekna <3 klaudmen.blogspot.com

  6. Jesteś taka chudziutka i tak ładnie wychodzisz na zdjęciach, pozazdrościć :)
    http://quitenormally.blogspot.com / obserwuję :)

  7. Świetną masz tą neonową spódniczkę!
    zabawa-moda.blogspot.com

  8. Bardzo fajna spódniczka w takim żywym kolorze .

  9. Świetne zdjęcia, piękne widoki! Baw się tam dobrze. :)

  10. Prześliczne zdjęcia.:D

  11. Kama says:

    Posiedziałabym sobie nad wodą :)
    Śliczne zdjęcia ;)

  12. Aria says:

    koszula jest świetna :)

  13. EAtB says:

    Jeju fantastycznie wyglądasz w tej spódnicy! Cudowne widoki :)

  14. jadwigaa says:

    ale masz figurke ;)

  15. Bryzejda says:

    Bardzo fajne zdjęcia, zwłaszcza te z plaży :)

  16. Anita says:

    Piękne wakacyjne zdjęcia przepełnione słoneczkiem :)
    Baw się dobrze ! :*

  17. super wyglądasz!
    wypoczywaj:*
    pozdrawiam :)

  18. Ładne zdjęcia ; >
    http://moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com/
    Obserwuję ;>

  19. Ania W says:

    Najważniejsze że wakacje się udały, super! Piękne zdjęcia i fajne miejsce! :-)

  20. Genialne zdjęcia <3
    Świetny blog :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

  21. Wow, jaka chudzinka, świetne zdjęcia i stylizacja :).

  22. Jesteś śliczna! Masz cudowną figurę ;)

  23. Kinga says:

    Super! Od tego są wakacje! Trzeba wypocząć.
    Pozdrawiam!

  24. Ale się slicznie opaliłaś

  25. Capp says:

    Śliczna spódniczka :)

  26. Mr K. says:

    Świetne zdjęcia!

  27. fleurr says:

    Masz śliczną tą spódniczkę. Idealnie pasuje do tej czarnej koszuli :)

  28. ty masz figure modelki:-) świetne zdjęcia:-)

  29. Roxy!♥ says:

    Jaka chudzinka! ;))

  30. Wow, ale cudowne zdjęcia *.*
    hahah, aleśty chudziutka! :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)