Skorzęcin c.d

Hej;)Zrobiłam sobie krótką przerwę w oglądaniu serialu,żeby tutaj coś napisać.Teraz dodaję kolejną część zdjęć z moich wakacji,czyli ze Skorzęcina.Szczerze mówiąc o wiele bardziej mi się tam podoba niż nad morzem.Jest tam mnóstwo atrakcji i nie można się nudzić ^^ Pogoda nam na szczęście dopisała i trochę się opaliłam.Ponadto ludzie są tam bardzo sympatyczni co mi się bardzo podoba;)




koszulka i spódnica-H&M

Z tym łabędziem wiąże się śmieszna historia.Wszyscy mówili że jest oswojony,podpłynął pod samą plażę i ja chciałam zrobić mu zdjęcie,podeszłam bliżej a on zaczął mnie gonić i otworzył dziób tak jakby chciał mnie "ugryźć" haha xd Na szczęście zdążyłam mu uciec:D








Uciekam bo mamy gości;)

61 Responses so far.

  1. Fajnie, że miło spędzasz wakacje ;))

  2. Śliczne zdjęcia :)
    dziękuję za komentarz

  3. jadwigaa says:

    na drugim zdjęciu wygląda jakbyś miała wygolony bok :)

  4. Bryzejda says:

    Strój nr 1 mnie zauroczył :) Taki romantyczny <3

  5. Zazdroszczę, ja wróciłam i nie wiem gdzie ręce włoży, tyle roboty! :)
    http://quitenormally.blogspot.com/2013/08/memories.html u mnie nowy post. Obserwuję :)

  6. ewa says:

    bardzo fajne stylizacje :)

  7. hah łabędzie czasem nie są sympatyczne :D nie raz słyszałam, że kogoś goniły :D

  8. Yen says:

    Cześć. Serdecznie zapraszam na nowego bloga - http://kreator-bannerow.blogspot.com/

  9. Karis says:

    Ładna czerwona spódniczka :))

  10. Capp says:

    Ślicznie wyglądasz :)

  11. fleurr says:

    Ja tam nie podchodzę do łabędzi zbyt blisko :D One takie dzikie są i nie wiadomo, co mogą zrobić ;)

  12. Kama says:

    Świetnie się ubierasz ;)

  13. Jejku jaka ty jesteś śliczna ! Super jest ta bordowa/ czerwona (?) bluzka <3
    Hej :) Zachęcam do wzięcia udziału u mnie w konkursie :) praktycznie nic nie trzeba robić.:)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    Pozdrawiam ! :)

  14. Obydwa outfity bardzo mi się podobają! Pięknie wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam

  15. fajna ta czerwona spódniczka :) no i piekne zdjęcia!

    http://venuuska.blogspot.com/

  16. Zazdroczę poprostuu figury *.* Masz na nią jakiś przepis ;p ?
    http://moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com/

  17. Ale świetnie się ubierasz :) Ja w tym roku nigdzie nie jechałąm ;/

  18. Mar tysia says:

    jaka ty jesteś chudziutka 0_o
    pierwszy strój jest cudowny *o*
    od samego początku jestem zauroczona w tej spódniczce ♥
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  19. KASIA says:

    obie stylizacje, jak najbardziej w moim stylu :)
    pierwsza klasyczna elegancja, bardzo kobieco,
    a druga na luzie! uwielbiam :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

  20. Ilona. says:

    Zazdroszczę wakacji :)
    Ślicznie wyglądasz *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  21. jesteś cudowna chudzinko<3

  22. Piękna spódnica :)
    obserwacja ?
    zapraszam i pozdrawiam:http://stylerefoulee.blogspot.com

  23. werii says:

    świetne stylizacje. :)

  24. Kinga says:

    Ale masz figurkę.
    Śliczne zestawy. :)

  25. jowita says:

    Luźny zestaw nr 2 świetny, a zestaw nr 1 BAJKA! Niby prosto i subtelnie, a jednak przykuwa uwagę:)

  26. Tinaaa says:

    Piękna czerwona spódniczka. *_*

  27. Maolamia says:

    No to fajnie, że miałaś udany wyjazd! :)
    Bo łabędzie są takie zdradliwe, też ostantio fotgrafowałam i gdy podchodziłam bliżej to zaczął wydawać jakieś dziwne dźwięki, więc uciekłam haha :D
    Piękne zestawy! ;)

  28. PaliStory says:

    druga stylizacja mi sie bardzo podoba!

  29. jej jakaś ty chuda! piękne zdjęcia;*

  30. masz śliczną figure!


    TRINNISSTUFF.BLOGSPOT.COM UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM!

  31. Nikol says:

    Świetne stylizacje i piękne zdjęcia łabędzia :)

  32. Sia lala says:

    Bardzo ładne zdjęcia :)

  33. uroczy naszyjnik ! i ta bluza w poście poniżej super !

  34. jak pozytywnie:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - kosmetyki Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby! :)

  35. EAtB says:

    Świetne zdjecia! Haha, śmieszny łabędź, szczęście, że mu uciekłaś :P

  36. Świetna stylizacja :)zapraszam do polubienia naszej strony na fb i obserwowania bloga:) My już obserwujemy :)
    http://dumbblondefashion.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/DumbBlondeFashion?fref=ts

    Pozdrawiamy :*

  37. bardzo fajnie wyglądasz:)
    czerwona spódniczka jest świetna:)

  38. Wspaniałe zdjęcia!

    U mnie konkurs, ZAPRASZAM :)

  39. Śliczne stylizacje :)

  40. Agata says:

    świetne zestawy oba;) wyglądasz niesamowicie delikatnie;)

  41. Agata T says:

    świetne stylizacje :)

    zapraszam do mnie:)
    joyofthefashion.blogspot.com

  42. spódniczka jest prześliczna :)

    obserwujemy:)?

  43. Angie says:

    dziękuję ;*

    Skorzęcin to na mazurach??
    świetne sesje. Zwłaszcza ta w.. jeziorze?
    świetny strój. fajnie, że wypad się udał :)
    ale jesteś szczupła, jakie długie nogi... ile masz wzrostu?
    ten łabędź świetny. haha.. goni turystów xD

  44. Drugi look bardziej mi się podoba, jest w moim stylu.

  45. KaRla says:

    uwielbiam twoją figurę no! :) Spódniczka genialna *.*

  46. Ładna stylizacja :)

  47. Ania W says:

    Oba zestawy świetne, a zwłaszcza ta czerwona spódniczka :-) Łabędź piękny! :-)

  48. drzoana says:

    słyszałam, że łabędzie są drażliwe, ale nikt nie poczułam tego na sobie. świetna spódniczka :)

  49. Śliczne obie stylizacje :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

  50. Dominika says:

    Ślicznie wyglądasz. Naszyjnik z pierwszych zdjęć jest sliczny :)
    Pozdrawiam i w wolnym czasie Zapraszam :)

  51. Adrie says:

    Jaaaaka chudzinka <3 Świetnie się ubierasz. Agresywny łabędź no no ;d

  52. Bardzo ładne zdjęcia :) Widocznie łabędź poczuł się za bardzo pewny siebie XD

  53. sliczna spódniczka!
    o jeju jaka szczuplutka :)

  54. Aria says:

    śliczne zdjecia :)

  55. Dorothy says:

    Niestety nie,taka chuda już jestem od zawsze;)

  56. Dorothy says:

    Nie nie;) To w województwie wielkopolskim;)
    Hmm..około 170 cm;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)