Skorzęcin c.d.

Cześć:) Właśnie wróciłam z Trzebnicy,byliśmy dokupić ostatnie rzeczy dla naszego nowego psiaka.Będąc na wakacjach dowiedziałam się,że na dniach będzie do odebrania.Od razu po powrocie zamówiliśmy budę,która będzie gotowa na poniedziałek i już w końcu potem jedziemy odebrać pieska.Nie mogę się doczekać!Jednak cały czas się zastanawiam nad jedną rzeczą-czy wziąć psa z jednym i drugim okiem błękitnym czy tego,który ma jedno oko inne od drugiego,co jest cechą charakterystyczną dla psów rasy husky.Mam jeszcze kilka dni,więc mam czas żeby się zastanowić.

Kolejna porcja zdjęć ze Skorzęcina;)











Udanego wieczoru!:)

34 Responses so far.

  1. bardzo ładne foto:))
    ostatnie zdjęcie najlepsze!!!

    pozdrawiam

  2. Śliczna jest ta spódnica :)ale prezentujesz się równie dobrze w spodenkach :)

  3. Uwielbiam te zakręcone frytki! :) Jesteś śliczna! Piękne zdjęcia! :)
    ♥ blog

  4. Genialna spódniczka!

    eliinphotography.blogspot.com

  5. też muszę wybrać się do SKorzęcina, bo mam niedaleko a wszyscy chwalą;-)
    www.sandicious.blogspot.com

  6. Husky są śliczne! Ja bym wzięła tego z dwukolorowymi oczami, ale zależy, który skradł twoje serce. ^^
    Świetne zdjęcia :)

  7. Jak to wszystko smakowicie wyglada :)

  8. Echorate says:

    Jaki cudowny top *.*
    Bardzo zazdroszczę figury :)

  9. tez jadlam tego ziemniaka za 7 zl ;d

  10. uwielbiam tą spódniczkę !
    a pieska wybierz tego, z którym od razu miałaś lepszy kontakt :)

  11. Bardzo fajne zdjęcia :) śliczna spódniczka ;P

  12. Karis says:

    oooOoo ale pyszny deser <3 !

  13. sue says:

    bardzo fajne zdjecia:)

  14. WikaQus says:

    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach ;))

  15. guuuffy says:

    świetnie wyglądasz! wersja romantyczna jest cudna!:D

  16. Asia says:

    Cudowne zdjęcia <3 Z niecierpliwością czekam również na fotki Twojego psiaka :)

  17. Bryzejda says:

    Ładne zdjęcia:) Ostatnie jest takie klimatyczne:)

  18. AGA-KA says:

    fajne ujęcia! :)

  19. Ania W says:

    Bardzo ładnie wyglądasz i koniecznie pokaż nam pieska! :-)

  20. świetne zdjęcia :)
    Podoba mi się twój blog, dodaję do obserwowanych :)

  21. fajna spódniczka :)

  22. hannnah says:

    wow! ile cudnych zdjęć<3 śliczny blog! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

  23. Asia says:

    śliczne zdjęcia :D

  24. Anita says:

    Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

  25. bardzo ładnie *.*
    zapraszam do komentowania, oglądania i obserwowania: http://werciorek.blogspot.com/ :)

  26. patrycja. says:

    cudowna jest spódniczka z ostatniego zdjęcia :)

  27. G W E N says:

    ładnie ci w czerwonym :)

  28. Natt. says:

    ja bym wziela dwa rozne oczka :D

  29. Super wygladasz :) Love the outfit!

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

  30. Dorothy says:

    Dziękuję!:)
    Podoba mi się u Ciebie,więc tak;)

  31. sylwetta says:

    Super zdjęcia :)
    Jaka Ty szczuplutka jesteś :)Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)