Skorzęcin ciąg dalszy

Hej hej!Mój dzień zaczął się bardzo dobrze,bo dostałam kilka wiadomości na temat współprac.Z dwóch z nich na pewno coś będzie,a nad resztą jeszcze muszę się zastanowić.Po południu z kolei pojechałam odebrać budę,która mi się bardzo podoba.Teraz nie mogę się doczekać,aż pojadę odebrać mojego psiaka<3

To już przedostatnie zdjęcia ze Skorzęcina.Zdjęć mam bardzo dużo,ale żeby Was nie zanudzić pojawi się jeszcze tylko jeden post,który zostawiłam na sam koniec.









Mała zapowiedź stylizacji,która pojawi się w następnym poście:


Do napisania!:)

Categories: ,

25 Responses so far.

  1. Zdjęcia są na prawdę świetne. :) I gratuluję współprac. :)

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  2. Piękne zdjęcia! Cudowny zachód słońca. :)

  3. Ilona. says:

    Przepiękne zdjęcia *.*

    http://www.kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  4. Katarzyna says:

    Piękne zdjęcia, wyglądasz uroczo:)

  5. Venus says:

    piękne zdjęcia

    już mnie ciekawi co to za współpraca będzie :) co nam pokarzesz

  6. kammage says:

    jejku piękne masz włosy *.*

  7. Stef. says:

    Pozytywne zdjęcia :)

  8. Chcę w końcu zobaczyć Twojego psiaka! :)

    Zdjęcia śliczne :*

  9. Dorothy says:

    Też już chcę go mieć w domu,ale jeszcze sam do końca nie potrafi jeść;<

  10. Kinga says:

    Ah ale widoki.:)
    Zazdroszczę bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie!:)

  11. Angelika says:

    Piękne zdjęcia :)

  12. Ale piękne masz włosy !!

  13. Masz podobny kolorek włosów do mnie! Tu jest fantastycznie. :)

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

  14. Piękne miejsce!:) A Ty wyglądasz genialnie!:)

  15. super top, a ten balon do wyrzucania w wodę uwielbiam :)!

  16. Linde Lou says:

    Świetnie wyglądasz! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

  17. Anita K says:

    bardzo fajne fotki :)

  18. Ina says:

    Jaką Ty masz ładną opaleniznę! Mi się w tym roku udało opalić jedynie ramiona ;/

  19. Alkens says:

    Piękne zdjęcia !
    Masz śliczne włosy ! <33

  20. Gratuluję z nawiązania współpracy :) Masz piękne zdjęcia, ściskam:*

  21. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo ;*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)