Urodziny

Cześć;) Jestem strasznie zmęczona...ale zadowolona!:) Tak jak pisałam wcześniej byłam na urodzinach u kolegi,a potem spałam u Marty.To był jeden z najlepszych dni tych wakacji,a w sumie nocy^^ Fajnie było się spotkać wszyscy razem,bo już w takim gronie to się nie widzieliśmy sporo czasu,zawsze osobno.Przed zakończeniem wakacji planujemy jeszcze zrobić namioty.Zawsze tak jest,że końcówka wakacji jest najlepsza!W poniedziałek jeszcze wybieram się na ognisko,mam nadzieję że będzie fajnie;)

Mam dla Was przygotowaną stylizację,ale najpierw dodam zdjęcia z urodzin.Możliwe,że pojawi się ich więcej,bo Marta robiła jeszcze swoim aparatem zdjęcia i jak je dostanę,to pewnie coś jeszcze tutaj pokażę;)















Miłego wieczoru!:)

18 Responses so far.

  1. Bardzo fajne fotki! Impreza na pewno udana :)

  2. Bryzejda says:

    Pozytywne fotki :)

  3. Venus says:

    widać, że było bardzo wesoło :)

  4. Wspaniałe towarzystwo^^ Niezła z Was paczka ;D
    WIdze, że się świetnie bawiliście ;P
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

  5. Po zdjęciach widać, że było fajnie i wesoło ;-)
    Pozdrawiam

  6. Pozytywne spotkanie:)))super!

  7. bardzo pozytywne fotki !

  8. Asia says:

    świetne fotki :D

  9. uwielbiam takie "przyjęcia" :)

  10. Bardzo pozytywne zdjęcia, aż miło popatrzeć ;)

  11. amen. says:

    świetne zdjęcia. fajna z was ekipa ;)
    zapraszam na nowy post na moim blogu :)

  12. Est Rella says:

    Widać że dobrze się bawiłaś :))

  13. Est Rella says:

    Widać że dobrze się bawiłaś :))

  14. Roxy!♥ says:

    Bardzo pozytywnie! ;D
    Widać, że mieliście świetną zabawę.

  15. Karis says:

    Widać że było bardzo pozytywnie ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)