With Kasia

Cześć;) Dzisiaj post tak późno bo dopiero niedawno wróciłam do domu.Jak tylko wstałam poleciałam do fryzjera,a potem byłam umówiona z koleżanką z klasy-Kasią.Czas zleciał nam strasznie szybko i jak się zorientowałyśmy która jest godzina to trzeba było się zbierać bo się robiło zimno i ciemno ;< Przy okazji porobiłyśmy trochę zdjęć.Te które wykonałam Kasi(a jest ich sporo) pokażę w osobnym poście.Teraz kilka moich,pokazuję dwie nowości-bluzę i spodnie;)















bluza-Tally Weijl
spodnie-allegro
buty-Nike Air Max

Jak widzicie zmieniłam nagłówek,jednak możliwe,że zostanie on jeszcze zmieniony.A Wy co o nim sądzicie?:)

Categories: , , ,

52 Responses so far.

  1. Fajne fotki.Widzę też zmiany w wyglądzie bloga :-)

  2. Paulina A says:

    Świetna bluzka. ;)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

  3. Ale boskie zdjęcia!! Super spodnie :)

  4. okiem m-a says:

    Bardzo fajny sportowy look;)
    Bluza ekstra!!

  5. i bluza i spodnie i air maxy sa swietne .;)

  6. Murphose says:

    napis na bluzie idealnie opisujący mnie :)

  7. świetna ta bluza <3 i te buty ahh.. ja osobiscie kocham swoja pare <3 :)

    Pozdrawiam. :)
    ohvictorria.blogspot.com

  8. klaudmen says:

    slicznie wygladasz <3
    klaudmen.blogspot.com

  9. Tinaaa says:

    Świetna bluza. :)
    Nagłówek bardzo ładny. :)

  10. Masz przepiękną urodę! Świetna bluza;D

  11. Ładnie Ci w tych włoskach ;-)
    Buty świetne!

  12. KaRla says:

    Strasznie lubię twój blog :) Ślicznie wyglądasz :P

  13. Wszystko mi się bardzo podoba <3 A buty i spodnie to już bajka :3 Od dawna szukam takich spodni, farciara z ciebie :D

    www.dressy.pl

  14. amen. says:

    hah, świetna bluza :)

  15. Bryzejda says:

    Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to myślałam, że ścięłaś tak krótko włoski:) Świetnie wyglądasz:)

  16. bluza jest wspaniała!!!
    ♥ ♥ ♥
    całusy:*
    Ola

  17. Panna P. says:

    air maxy świetne ♥

  18. sue says:

    heh jaki fajny napis na bluzie :D bardzo ładnie!!

  19. Ilona. says:

    Zawsze tak pięknie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  20. fleurr says:

    Nagłówek bardzo ładny :) Widzę nowy kolor włosów :D

  21. Jade says:

    Świetne fotki ^^ Zakochałam się w tej bluzie :)

  22. Bardzo ładne zdjęcia i świetne buty. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  23. Lola says:

    ooo buty ♥
    bluza też super ;))

  24. Masz bardzo ładny kolor włosów *.*

    http://blog-pattie.blogspot.com/

  25. Śliczna stylizacja. Cudownie wyglądasz i piękne zdjęcia! :)
    ♥ blog

  26. Kama says:

    Śliczne spodnie :)

  27. Asia says:

    ślicznie wyglądasz :D air maxy <3

  28. Sugeruję, że była koloryzacja? ;) haha u mnie dzisiaj też, chyab taka pora odświeżyć włosy przed szkołą :D
    bluza jest świetna!

  29. Nike <3 moja miłość:) wybrałaś bardzo ładną kolorystykę:)

  30. Maolamia says:

    Bardzo ładne zdjęcia, no a jeśli chodzi o bluzę to sama z chęcią bym w takiej chodziła! :)

  31. moja ulubiona :) jak zwykle super

  32. Alession says:

    ślicznie wyglądasz! a bluza jest idealna <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

  33. jhdgasjg...kocham twoje zdjęcia.♥

  34. Dominika says:

    Zmieniłąs kolrow włosów? Ślicznie.
    Fajna bluza :) Pozdrawiam

  35. Hanuśś says:

    O jejciu^^ Śliczne zdjęcia^^ Boskie♥ Najlepsze te, gdzie pokazujesz na napis bluzki^^ I śliczne włosy^^
    Pozdrawiam i zapraszam do sb♥

    Za każdy kom. lub obserw. zawsze rewanż^^
    miss-hanuss.blogspot.com

  36. Est Rella says:

    Ładne zdjęcia. :)) Widać że masz dobry aparat! :)

  37. Linde Lou says:

    Rewelacyjnie!

    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

  38. Dorothy says:

    Bardzo mi miło!:)

  39. Dorothy says:

    Jak się potrafi zrobić dobre zdjęcia to nawet dobry aparat nie jest potrzebny.Ja ostatnio dopiero nauczyłam się obsługiwać moją lustrzankę,bo kiedyś nie potrafiłabym zrobić takich zdjęć;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)