Wroclove

Hej,hej!:) Wczoraj spontanicznie zgadałam się z kolegą,żeby pojechać dzisiaj do Wrocławia na zakupy.Na miejscu spotkaliśmy się z jego kuzynką i zaczęliśmy razem buszować po sklepach.Kupiłam kilka rzeczy,które pokażę w najbliższym czasie w stylizacjach.Właśnie dotarłam do domu i padam z nóg,w dodatku chyba coś mnie bierze,bo się kiepsko czuję.Humor mi się od  razu poprawił jak zobaczyłam,że dotarła dzisiaj ostatnia paczka,jutro wszystko pokażę,bo teraz kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.Niestety nie zabrałam aparatu,ale od czego jest telefon!:)




Słit focia hah xd




Do jutra;)


17 Responses so far.

  1. Tez ostatnio byłam we Wrocławiu. To piękne miasto!
    Czekam zatem na te stylizacje ;-) na pewno kopiłaś sobie ładne ciuszki^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  2. Fajne macie czapy :) Też dziś byłam na zakupach ;D

  3. fajna czapka na 2 zdjęciu! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

  4. Dominika says:

    No to czekamy na następną notkę ! Widać ,że fajnie się bawiłaś :D W wolnym czasie Zapraszam :)

  5. Roxy!♥ says:

    Jestem ciekawa nowości! ;3

  6. Kinga says:

    O tak!:) Takie wypady są świetne.
    Pozdrawiam!

  7. bardzo fajna bluzka.

  8. Telefonem też ładne :) Mozna go wykorzystać. Ślicznie juz czekam! <3
    Styl Bycia

  9. Patrycja says:

    Ładnie wyglądasz. :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

  10. Capp says:

    czadowe czapy ^_^

  11. Ekstra zdjęcia! Świetne to z czapami ^^

  12. fleurr says:

    Fajna czapka :D widzę, że wypad do Wrocławia udany ;)

  13. Anita K says:

    bardzo fajny mix fotek :)

  14. PaliStory says:

    Bardzo pozytywne zdjęcia i zdrówka życzę! :)

  15. ostatni zestaw jest super!

  16. Świetne zdjęcia! Czekam na nowości ;)

  17. Dorothy says:

    Te nowości zamawiane z internetu już są;) A te kupione wczoraj będę w stylizacjach;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)