Antrejka

Hej:) Dzisiaj po szkole pojechałam prosto do Krotoszyna na ostatnie już zajęcia fotograficzne.W sumie trwały tylko 30 minut,ale za to mieliśmy trochę czasu do autobusu,więc znajomi zabrali mnie w cudowne miejsce.Ta kawiarnia ma śliczny wystrój,jest to na pewno najpiękniejsza w jakiej byłam.Także jeśli jesteście w Krotoszynie to polecam kawiarnię "Antrejka",która znajduje się na "małym rynku".Zrobiłam kilka zdjęć wystroju,a także pyszności jakie zamówiliśmy.Jest tam tyle pysznych rzeczy,że trudno się zdecydować na jedną;D














A już jutro zapraszam na post ze stylizacją:)

21 Responses so far.

  1. MOJA RĘKA! NAJLEPSZE MIEJSCE EVER <3 WIĘC DROGIE OSÓBKI, WPADAJCIE DO KROTOSZYNA.

    POZDRAWIA WAS CZŁOWIEK, KTÓREGO RĘKA WIDNIEJE NA JEDNYM ZE ZDJĘĆ :P

  2. Edziaa.a says:

    jak tam cudnie! *.*

  3. Woow, klimatycznie - lubię takie miejsca :D

  4. siecina. says:

    jaki tam cudowny klimat ;o niczym w Euforii, którą odwiedza Sami i Ankyl :D

  5. Hi-feszyn says:

    mmm deser najlepszy ♥

  6. faktycznie cudownie tam musi być :)

  7. Śliczne zdjęcia!uwielbiam takie miejsca:))

  8. Kinga says:

    Ale klimatyczne miejsce.
    Super. Pozdrawiam!

  9. fleurr says:

    Jaki klimat :D Oczarowała mnie.

  10. Klimatyczne miejsce i jakie pyszności, mniam!
    Pozdrawiam

  11. ale tam cudownie :) chętnie bym tam zawitała :))

  12. Naprawde tam ślicznie jest ;>

  13. Cudownie to wyglada, jak bedę projektowa wnętrza, to an pewno taki styl sie znajdzie, pozdrawiam!
    Styl Bycia

  14. Lola says:

    jejku jak tam cudownie <3

  15. Kinia ♥ says:

    Pięknie taam ! <33 Pozdrawiam

    http://cytruskowa.blogspot.com/

  16. Dorothy says:

    Jak tam weszłam to dokładnie to samo sobie pomyślałam:D

  17. Dorothy says:

    Oj tak,cudowne jest:)

  18. ależ klimatyczna kawiarenka !;)

  19. ale cudowne miejsce! Mogłabym tam siedzieć i siedzieć <3

  20. Roxana says:

    Jakie nastrojowe miejsce ;o Chciałabym tam przesiadywać godzinami. I widzę, że jedzenie też smacznie wygląda ^^

    www.devooted.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)