Black and white

Witam! Jestem wykończona-8 lekcji,pogoda i mnóstwo nauki działają przygnębiająco.Jedyna pozytywna rzecz jaka mnie dzisiaj spotkała to e-mail,który przeczytałam rano,ale o tym mam nadzieję że już niedługo więcej Wam powiem;)Dopiero przed chwilą skończyłam się uczyć i wszystkie zadania odrabiać.Jutro będę miała trochę luźniejszy dzień po szkole,więc postaram się zrobić zdjęcia jakiejś stylizacji,bo do tej pory nie miałam ani chwili wolnego,dlatego dzisiaj jakieś odkopane zdjęcia z rozpoczęcia roku szkolnego.Przecież to było tak niedawno,a już leci 3 tydzień o.O 








A wy w szkole macie też już dużo nauki czy raczej jeszcze luz?;)

32 Responses so far.

  1. Zazdroszczę Ci tych 8 h i nauki... naprawdę, chciałabym wrócić do tych czasów :)
    Śliczna jesteś:)

  2. trzecie zdjęcie rewelacja! :) zazdroszczę Ci aparatu :))

  3. świetne zdjęcia:))

    pozdrawiam!

  4. Roxana says:

    Nie wierzę, że to już 3 tygodnie ;o u mnie dzisiaj akurat świeciło słońce ^^ w tym tygodniu mam luźne lekcje, dużo nauczycieli się pochorowało ;d jutro mam tylko matematykę, pozostałe lekcje to w-f, zajęcia artystyczne i doradztwo zawodowe czyli luzik ;d

    śliczne zdjecia. jesteś bardzo fotogeniczna ;*

    www.devooted.blogspot.com

  5. Dominika says:

    bardzo ładne zdjęcia :)

  6. Hi-feszyn says:

    piękne zdjęcia ;)

  7. Jesteś bardzo ładna ^^
    Pozazdrościć :D

  8. Ilona. says:

    Śliczne zdjęcia ;)
    A ja już w szkole mam tyle nauki że nie wiem za co się zabrać ;c

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  9. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam

  10. Jak zwykle świetne zdjęcia. Super wyglądasz ;)

  11. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia, Twoje są przepiękne! :)
    Ja jak na razie mam luz w szkole. ;)
    ♥ blog

  12. Venus says:

    świetne zdjęcia :)
    dobrze, że ja dopiero w październiku zaczynam zajęcia :P

  13. cudowna fryzura♡
    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

  14. fleurr says:

    Ja mam jeszcze wolne ;) W poniedziałek czeka mnie obrona pracy mgr, a do października startuję na nowym kierunku! Najgorsze jest to, że mieszkania jeszcze nie mam :D

  15. Iwona M. says:

    Jak ja się cieszę, że już do szkoły nie chodzę :D

  16. na razie jest luzik ;D

  17. Piękne zdjęcia! :)
    Nauki dużo jest, jednak jak na razie daję sobie radę ^^

  18. Dishdogz says:

    Podoba mi się ten kołnierzyk :)
    dishdogz.blogspot.com

  19. Ja już szkołe mam za sobą:)) Ślicznie wygladasz na zdjeciach :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie:))

  20. testerka says:

    Piękne zdjęcia ;)

  21. piękna jesteś :) na razie luz, bo wakacje do końca września :D

  22. Lena Mi says:

    Cudownie wyglądasz :) W szkole dużo nauki :) Obserwujemy?

  23. Dorothy says:

    Powodzenia Ci życzę w takim razie!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)