Casual

Cześć:) Jutro mam tylko 5 lekcji,w sumie 4 bo jedno okienko więc mogę tutaj dzisiaj coś napisać.Chociaż pomimo tego że mam tylko 5 lekcji uczyłam się trochę dzisiaj,bo z dnia na dzień miałam do nauki ok.50 słówek z angielskiego(wzięłam ten przedmiot rozszerzony,a dzisiaj nauczycielka i od podstawy i od rozszerzania zadała na jutro słówka ^^) Ten tydzień leci mi strasznie szybko.Już wpadły mi dwie oceny z odpowiedzi i w sumie nie jest źle,przynajmniej mam już z głowy;)

Z racji tego,że ostatnio dodaję same stylizacje(dzisiaj outfit z dnia wczorajszego) w następnym poście dla odmiany zdjęcie wykonane prze zemnie ;)





Zdjęcia były robione przy okazji spaceru,więc obowiązkowo kilka zdjęć z moimi słodziakami;)










bokserka-H&M
koszula-kupiona stosunkowo niedawno,a jeszcze nie miałam okazji jej pokazać -Terranova
spodnie-allegro
buty-Vans

Uciekam powtórzyć jeszcze słówka,miłego wieczoru!:)

Categories:

40 Responses so far.

  1. Aneta S. says:

    świetne spodnie i śliczne zdjęcia :) miłego wieczoru :*

  2. klaudmen says:

    sliczna jestes <3
    klaudmen.blogspot.com

  3. Świetnie Ci w kolorkach!
    Pozdrawiam

  4. LEYLL says:

    świetnie wyglądasz. i jaka chudziutka jesteś *.*

    leyll.blogspot.com

  5. ale masz dlugasne nogi :) fajna koszula

  6. Ilona. says:

    koszula jest świetna! :)

  7. bardzo fajny blog :)) obserwuje i zapraszam do mnie:) bedzie mi bardzo miło jeśli mnie też zaobserwujesz:))
    Ps. Kochana jakbys mogła kliknij prosze u mnie w link sklepu sheinside :) będę bardzo wdzięczna :)) i jc też służę pomocą :))
    Buziaki:)

  8. Anonimowy says:

    jakie Ty masz sliczne wlosy <3

  9. koszula ma piękne kolory cudowna jest:) bardzo mi się podoba:)

  10. Tinaaa says:

    Cudowna koszula. :))

  11. aga1002 says:

    Fajnie wyglądasz i masz prześliczne pieski:)

  12. guuuffy says:

    świetna koszula!:D

  13. fleurr says:

    Bardzo fajna koszula :)

  14. 5 lekcji, och, chciałabym!

  15. genialna jakość zdjęć :)

  16. sue says:

    ale ładne zdjęcia!

  17. Paulina A says:

    Świetne spodnie i słodkie psiaki. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

  18. Świetne! Śliczne pieski, pozdrawiam!
    Styl Bycia

  19. andzia says:

    psiaki <3 :)
    świetny outfit :)
    http://andziaphotography.blogspot.com/ zapraszam. :)

  20. Jakie słodkie pieski! *O*
    Aż 50 SŁÓW Z ANGOLA! ;OO Ja się 15 nauczyć nie umiem, a co dopiero 50.

    http://kalla-kala.blogspot.com/

  21. Ania W says:

    Uwielbiam koszule w kratę! Świetna jest! A oba psiaki słodkie :-)

  22. śliczne zdjęcia ;dd

  23. Venus says:

    słodkie pieski

    świetna koszula :)

  24. koszula genialna!! o tak
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

  25. Angie says:

    to teraz już znasz :)

    świetny outfit
    koszula jest boska
    i jak zwykle Xena też... ;)
    a jakie to oceny z odp?? przyznaj się ;P

    4 zdjęcie jest super :)

  26. Cudne kolory koszuli <3 świetne

  27. Pięknie wyglądasz kochana i jakie śliczne psiaki!;*

  28. Masz śliczną koszulę :)

  29. Ikaa.♥ says:

    Świetna i luźna stylizacja ^^ Bardzo podoba mi się ta koszula :) Ten piesek jest taki słodziutki :) Mi też ostatnio nauki przybywa coraz więcej i rzadko mam czas na bloga ^^

  30. papilot26 says:

    Modnie i luźnie :) Świetne buty. Kocham psy <3
    http://sasanka-sasaanka1.blogspot.com/

  31. Dorothy says:

    Dziękuję:)
    Też kocham psy<3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)