Friday

Dopiero dotarłam do domu.Jestem wykończona,miałam dzisiaj 8 lekcji,po szkole wybrałam się ze znajomymi na pizze,a potem mieliśmy jechać na jedne z ostatnich już zajęć fotograficznych,ale ostatecznie nie dotarliśmy i zostaliśmy u koleżanki.Nie miałam swojego aparatu przy sobie,ale pożyczyłam Marty i dlatego mam zdjęcia dzisiejszego stroju.Co prawda mam też dużo innych zdjęć,ale nie chce mi się ich teraz szukać więc pokazuję te z dzisiaj.

Co do stylizacji to tym razem sukienka posłużyła mi jako tunika,bo jest bardzo króciutka.Tutaj pokazywałam ją w innej wersji,a dzisiaj taka już bardziej na trochę zimniejsze dni.









Jutro mam zamiar wypocząć i niestety trochę się już pouczyć.A Wy jakie macie plany na weekend?;)

Categories: ,

42 Responses so far.

  1. podoba mi się to zestawienie :) ja mam zamiar jechać na dożynki i grilla :D

  2. Aneta S. says:

    śliczna ta sukieneczka :)

  3. Ilona. says:

    Ślicznie wyglądasz! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  4. ahh jak dobrze popatrzeć jeszcze na takie letnie posty :)

  5. Kinga says:

    Ślicznie wyglądasz.
    Wreszcie piątek:)

  6. ta tuniko-sukienka jest świetna :)!

  7. Ja mam się zamiar uczyć już od dwóch tygodni i jakoś mi to w ogóle nie wychodzi ;p

    catchysue.blogspot.com

  8. Śliczna sukienka! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Weekend to dla mnie przede wszystkim odpoczynek.

  9. Ślicznie wyglądasz. Tunika jest boska, a zdjęcia cudowne! :)
    ❤ blog

  10. Niepozorna, ale świetna sukienka ;)

  11. Paulina A says:

    Świetnie wyglądasz! :)

  12. Paulina A says:

    Ślicznie wyglądasz :D

  13. Naprawdę ładna stylizacja :)

  14. bardzo ładna tuniczka;))

  15. Tinaaa says:

    Bardzo mi się podoba zestaw. :)

  16. fleurr says:

    Bardzo podobają mi się balerinki.

  17. Kurtkę to bym Ci ukradła! Jest świetna i lubię takie i zbieram na nią pieniążki. Wg mnie lepiej wyglądasz bez okularków. Dziękuję za komentarz :)

  18. tuniko-sukienka jest świetna bardzo fajnie wygląda w tym połączeniu:)

  19. Dominika says:

    Świetna letnia no i jednak jesienna sukienka. Kolorystycznie bomba !
    Dzięki ! Pozdrawiam i Zapraszam :)

  20. Ładnie wyglądasz :DD

  21. Dorothy says:

    Oj też się cieszę,że jeszcze można tworzyć letnie stylizacje,bo już niedługo się to skończy;<

  22. Dorothy says:

    Tak!Chociaż i tak szybko zleciał mi ten tydzień;)

  23. Dorothy says:

    Ha ha;D Na początku miałam tak samo i do tej pory w sumie nie mogę się tak porządnie zmobilizować:D

  24. Dorothy says:

    Dziękuję;)
    Również pozdrawiam i na pewno Cię odwiedzę;)

  25. Dorothy says:

    Też ją lubię i w planach mam kupno jeszcze jednej dżinsowej bo są świetne;)

  26. Dorothy says:

    Ja ją uwielbiam,dziękuję;)

  27. Dorothy says:

    Bardzo mi miło,że tak sądzisz:)

  28. Dorothy says:

    Teraz w sumie będzie mi służyła jako tunika,bo jest strasznie krótka:D

  29. buka says:

    śliczna jest ta sukienko-tunika bardzo lubię takie dziewczęce stroje:)

  30. Dorothy says:

    Dziękuję,ja też;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)