Marta

Cześć;) Przed chwilą wróciłam z Wrocławia,musiałam się zaopatrzyć w jakieś botki na jesień.Jestem zadowolona,ponieważ chyba pierwszy raz kupiłam tylko to co potrzebowałam:D No tylko sweter wpadł dodatkowo,ale też był po części planowany.Miałam już upatrzone botki w H&M'ie ale okazało się,że są wyprzedane i nie wiadomo czy jeszcze będą,więc byłam zmuszona wybrać inne.Pokażę na pewno je w stylizacjach.

Dzisiaj tak jak obiecałam zdjęcia,które wykonałam ja.Jest to 1 część,następną dodam już po wystawie.Niestety zajęcia fotograficzne się już kończą,ale przynajmniej mogę już Wam pokazać kilka moich prac;)










Na koniec zdjęcie robione poza warsztatami,ale też mojego autorstwa;)


Co sadzicie o nich?Miłego wieczoru!;)

Categories:

20 Responses so far.

  1. Śliczne zdjęcia, na prawdę są świetne!
    Pozdrawiam

  2. trzecie zdjęcie jest fantastyczne! :) ja tez musze się zaopatrzyć w jakieś botki :p

  3. Aneta S. says:

    świetne zdjęcia :)

  4. fleurr says:

    Najfajniejsze to ostatnie :) I z bańkami mydlanymi :)

  5. Swietne zdjecia:)))

    Pozdrawiam

  6. Wspaniałe zdjęcia. Bardzo fajna sesja :)

  7. zdjęcia cudowne, a na zakochaną parę aż chce się patrzeć ;))

  8. bardzo ładne zdjeica pomyslowe:*

    Zapraszam konkurs u mnie :D www.kataszyyna.blogspot.com

  9. ostatnie medżżżżżik *,*

  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.
  11. testerka says:

    Piękne zdjęcia :)

  12. HAPPYD0LL says:

    zdjęcia dobrej jakości :D
    masz talent :))


  13. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)